Přejít na obsah

#Pro inzerenty

(Stránka 43)



Nezapomínejte zadávat přesné adresy při prodeji nemovitostí. Proč se to vyplatí?

27. května 2021

Bod uvedený na mapě značí adresu nemovitosti. Na mapě se zobrazí podle toho, jak přesnou adresu v systému zadáte. A v čem vám to jako realitní kanceláři či makléřům může pomoci? Víme, že někteří uživatelé hledají nemovitosti pouze na mapě. Měsíčně na Sreality.cz přijde hledat nemovitosti zhruba přes 2 200 000 reálných uživatelů, kteří v průměru shlédnou přes 130 000 000 stránek …


Programatik od A do Z: Důležitost brand safety a její řešení

Eva Libichová 27. května 2021

Jak důležité je téma brand safety pro zadavatele reklamy? A jaké mají možnosti, když chtějí v programatickém nákupu svou reklamu zveřejňovat jenom na bezpečných webech? V pokračování blogového seriálu s odborníky na programatickou reklamu se podíváme právě na téma bezpečí značky. Na dotazy tentokrát odpovídali Michael Štádler, Martin Slavík a Jan Brendl. Potřeba zadavatele reklamy …


Optimalizační tipy: Drobné nedostatky, se kterými se v účtech často setkáváme

Reklamní systém Sklik je poměrně živý organismus. Neustále se vyvíjí a jeho funkce a nástroje se v čase mění a vylepšují. I to může být jeden z důvodů, proč se při revizích účtů setkáváme s drobnými nedostatky, které se často opakují a je dobré se podívat, jestli se nenachází i ve vašem účtu. Pojďme se …


Programatik od A do Z: Automatizace a budoucnost přímého nákupu

Eva Libichová 12. května 2021

Jaká je budoucnost programatické reklamy? Nahradí přímý nákup reklamy? A pokročí automatizace a umělá inteligence natolik, aby nahradila marketingové specialisty spravující reklamu? V sérií článků se na tyto a další témata ptáme odborníků z trhu Martina Slavíka, Františka Baumy a Ondřeje Kutiše. Na rozdíl od zahraničí je český programatický trh specifický svým vysokým podílem privátních …


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od května 2021

3. května 2021

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v dubnu tohoto roku.  Nové parametry Díky novým parametrům si uživatelé na webu mohou vyfiltrovat jednotlivé nabídky či produkty, také se jim informace zobrazí v detailu produktu. Jakých kategorií se změna parametrů týká, se dozvíte zde. TOP parametry, …


Proč se vyplatí propojit Sreality.cz a Seznam naplno

30. dubna 2021

Máte aktivní inzerci na Sreality.cz? Ukážeme vám možnosti vylepšení vašich nabídek a nejenom jich pomocí Seznamu naplno. Díky tomuto propojení máte možnost zvýšit povědomí o své značce, ale také rovnou klienty informovat například o službách, které pro ně nabízíte nebo si je pomocí nabídek přivést na své inzeráty. Nyní si ukážeme výhody propojení Sreality.cz a …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí