Zvyšte zásah díky vylepšenému cílení na témata
V minulých týdnech jsme vylepšili cílení na témata v obsahové síti Skliku. Proč by toto cílení nemělo chybět ve vašich kampaních a jaký má aktuálně zásah?
(Stránka 20)
V minulých týdnech jsme vylepšili cílení na témata v obsahové síti Skliku. Proč by toto cílení nemělo chybět ve vašich kampaních a jaký má aktuálně zásah?
Potřebovali jste někdy spustit sadu reklam k určitému datu, nebo ji naopak vypnout? Neobešlo se to bez ruční úpravy v rozhraní. Případně jste museli dát reklamy do nové kampaně a té potom nastavit datum spuštění. Ne vždy se ale hodí spouštět úplně novou kampaň. Vytvořili jsme proto časové plánování i na úrovni reklam, které vám …
Videoreklama je vizibilní forma reklamy, které si návštěvník všimne mnohem lépe než třeba statického banneru. Jde ale ještě zvýšit její zásah? O to se pokusila Fortuna pomocí vertikálního videa, které je při scrollování v článku čtenáři stále na očích. Jak tedy funguje a jak na ní uživatelé reagovali? Klient: Fortuna – Martin Jonáš Account manager …
Od května máte možnost inzerovat na Zboží.cz a Zboží inzerátech ve vyhledávání na Seznam pomocí rozhraní Skliku. Nyní přinášíme možnost zde nastavit max. CPC i pro jednotlivé nabídky. Jak na to? Připomínáme, že možnost využít k inzerci na Zboží.cz a Zboží inzerátech ve vyhledávání na Seznam je vhodná zejména pro inzerenty, kteří nechtějí nastavovat max. …
V srpnu jsme vás informovali, že na nejnavštěvovanějším firemním portálu Firmy.cz, můžete nově zákazníkům nabídnout své konkrétní služby. Možnosti založit si zdarma profil své konkrétní služby využilo již tisíce klientů. Dnes na portálu firmy.cz/sluzby najdete více než 9 500 služeb. Na jeden firemní zápis lze vložit až 25 služeb, které si zákazníci mohou najít přes …
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu tohoto roku. Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Dům, byt a zahrada | …
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.