Přejít na obsah

#Pro specialisty

(Stránka 20)



Tipy a triky pro A/B testy III: Feature hit

15. září 2022

Jak do výsledků A/B testů nezanášet zkreslení, neboli šum? Je to celkem oříšek, ale rozlouskli jsme ho a celý postup jsme pojmenovali Feature hit. A samozřejmě vám teď všechno prozradíme. Vítejte u 3. dílu našeho seriálu tipů a triků pro A/B testy. Předchozí díly seriálu: Cesta za správným výsledkem aneb A/B testování ve Vyhledávání 1. …


Budujte svou značku s pomocí Seznam RTB

V předchozím článku jsme si v pěti bodech shrnuli, na co je potřeba pamatovat u brandbuildingových kampaní. A teď si pojďme říct, proč má smysl se jim věnovat v onlinu – konkrétně u nás, v Seznam RTB. Stále platí, že tradiční média, především lineární televize, mají v procesu budování značky stěžejní a do určité míry nezastupitelnou roli. Existuje ale …


Cílení na vlastní seznamy zákazníků zvýší objem vašich konverzí

Svou reklamu můžete v obsahové síti Skliku zacílit pomocí vlastních seznamů zákazníků. Publikum vám totiž tvoří seznamy e-mailů uživatelů, od kterých máte souhlas k marketingové komunikaci. Podívejte se, jaké má cílení hlavní výhody, jak ho můžete využít, a získejte tipy od našich specialistů. Abyste si mohli vytvořit vlastní seznam zákazníků, potřebujete spárovat minimálně 200 e-mailových …


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od září 2022

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v srpnu tohoto roku. Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Počítače | Počítačové příslušenství | …


Answear jako další průkopník Jednoduché obsahové kampaně

Neudělili vaši klienti souhlas s cílenou reklamou a vy je přesto chcete svou kampaní oslovit? Máme pro vás jednoduchou odpověď. Answear využil Jednoduchou obsahovou kampaň a na její výsledky se můžete podívat v naší případové studii. O klientovi Answear je e-shop s módou, který nabízí přes 150 000 produktů od více než 500 značek. Razí heslo „Lifespiration …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí