Přejít na obsah

#Pro specialisty

(Stránka 24)



Produktové inzeráty Skliku nahrazujeme Zboží inzeráty. Jak se na změny připravit?

Produktové inzeráty Skliku budou na všech reklamních pozicích mezi červencem a srpnem 2022 postupně zcela nahrazeny Zboží inzeráty. Ty jsou schopné doručit vyšší výkon. Na změnu je však třeba se ve Zboží.cz připravit. Co se mění? Zboží inzeráty budou jediným zdrojem produktové inzerce ve vyhledávání na Seznam.cz. Budeme je zobrazovat na všech reklamních pozicích, kde …


Veronika Geltner 17. června 2022

Důležitá zpráva pro vás všechny, kdo pro vyhodnocování výkonu kampaní používáte i Google Analytics. Reklamu Seznamu jsme začali vydávat i z nové serverové lokality. A někdy se přístupy právě z takto vydané reklamy identifikují jako referral z c-oa.seznam.cz. Jaké je řešení? Ano, mnozí jste určitě uhodli, aktualizujte si filtry, aby vám takovou návštěvnost vždy zařadily správně ve prospěch Seznamu a měli jste tak v Google Analytics přesné srovnání. Je to snadné. A kdo by váhal, ten to zvládne s nápovědou zde.


SEF 2022: průhled do kuchyně Seznamu i do budoucnosti online reklamy

16. června 2022

Už pošesté se letos uskutečnila konference Sklik Expert Fórum pro PPC specialisty a další marketingové nadšence. Potkali jsme se 9. 6. 2022 v sále DOX+ v pražských Holešovicích a program byl pořádně nabitý. Po dvou ročnících online jsme se navíc vrátili k živému setkání. Pojďme si připomenout jeho atmosféru a témata jednotlivých vystoupení. Celým odpolednem …


Zacilte DRTG i na uživatele, kteří nenavštívili váš web. V Datartu už vědí, že se to vyplatí

Své publikum pro dynamický retargeting (DRTG) v Skliku nemusíte omezovat na uživatele, kteří už byli ve vašem e-shopu. S využitím publika DRTG návštěvníci Seznamu oslovíte ty, kteří se zajímají o váš sortiment, jen ho zatím nehledali u vás. Na Datart.cz toto publikum vygenerovalo o 44 % víc transakcí, jež provedli úplně noví zákazníci. S certifikovanou …


Sezónní tipy: Jak cílit reklamu, aby byla úspěšná o prázdninách 2022

Léto, slunce, rybník, kolo, koupák nebo mojito ze stánku… letní zábava je v plném proudu. Pojďme se podívat, jak cílit vaši reklamu, abyste oslovili co nejvíc lidí. A jaké byste měli zvážit příležitosti pro obchodní zpracování tématu. S nástupem sezony se lidé začínají zajímat o letní aktivity. Jejich hledanost pozvolna roste v červnu a vrcholu …


Zlepšili jsme přehled o produktech na Zboží.cz

Za poslední dva měsíce se toho na Zboží.cz neudálo zrovna málo. Jednou z největších novinek je, že ve výpisu hledání cílíme mnohem více na produkty, čímž získáte lepší přehled o zboží, ceně i nabídce konkrétních obchodů.  Pokud na uživatelský dotaz máme vysoce relevantní produktové výsledky, jednotlivé nabídky obchodů už ve výpisu hledání nezobrazujeme. Tato změna přináší …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí