Přejít na obsah

#RTB

(Stránka 17)



Případová studie pro společnost ChytryHonza.cz

20. února 2019

ChytryHonza.cz je první ryze český online srovnávač s kompletní nabídkou finančních produktů. Na jediném místě naleznete na 180 nabídek produktů od 75 bank a pojišťoven. Některé produkty lze rovnou sjednat online, například cestovní pojištění, pojištění majetku nebo dokonce i povinné ručení.


Proč spojit PPC a RTB oddělení ve vaší firmě a tvořit strategie společně

Eva Libichová 12. února 2019

Podíl programatického nákupu reklamy skrze aukční platformy neustále stoupá. Výjimkou není ani český online trh, kde v současnosti má programmatic už téměř poloviční podíl z displayové reklamy. Flexibilita, detailní analytika a pokročilé možnosti cílení, které technologie nabízí, jsou klíčovým důvodem, proč je často právě programatický nákup považován za budoucnost online marketingu. Nové možnosti ale vyžadují …


Jak znásobit efektivitu kampaní aneb proč spojit PPC a RTB

Eva Libichová 12. února 2019

Vyhledávání, display, video, sociální sítě. To jsou reklamní kanály, které pro své kampaně využívá dnes už většina klientů. Při vyhodnocování se často soustředí na nejrůznější cíle, zároveň se však omezují na jeden atribuční model. Výsledky jednotlivých kanálů jsou tak běžně srovnávány a postaveny proti sobě. Detailní analytika a možnosti optimalizace napříč reklamními systémy, které nabízejí …


Využití dat Seznam.cz v programatickém nákupu

Eva Libichová 29. ledna 2019

Důkladné měření, analýza dat, personalizace reklamy a přesné cílení. To jsou činnosti, bez kterých se dnes v online marketingu neobejde žádný inzerent. Data získávají v marketingovém byznyse stále větší význam i hodnotu. Aby však pro inzerenta byla ve výsledku opravdu přínosem, je potřeba s daty nejenom intenzivně pracovat, ale také si je správně vybrat, a to v souladu s cílem …


Divoké historky Jägermeistera aneb RTB jako ideální řešení pro brandového klienta

18. prosince 2018

Proč a jak s technologií RTB pracovat u klienta, který je zaměřen čistě na brandové kampaně? A jak ideálně propojit televizní komunikaci značky s digitálními schématy, která klienta posunou od udržování image až ke komunikaci se skutečně relevantní audiencí? To na podzimním Seznam fóru objasnila Zuzana Bergrová, Digital Strategist z agentury Go Direct.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí