Přejít na obsah

#RTB

(Stránka 17)



Zpřesněte své cílení díky novému cílení Brandlovers (RTB/Sklik)

27. května 2019

V poslední době jsme zaznamenali zvýšený zájem trhu o cílové skupiny slavných světových značek. Tomuto zájmu jsme se rozhodli vyjít naproti a vytvořili jsme v našich programatických kanálech nová cílení, které tyto Zájmy o danou značku reflektují. Nově tak můžete v Skliku a v RTB zacílit na uživatele, kteří hledají konkrétní brandy z oblastí elektroniky, …


S RTB teď můžete cílit na zájmové vertikály

2. května 2019

S příchodem jara ani oddělení RTB nezahálí. Nově můžete cílit na zájmové vertikály. Jde o nový přístup k datům, ze kterých vychází always on dealy, o kterých jsme vás informovali již v prosinci. Každý uživatel navštěvuje weby s tématikou, která je mu blízká. A právě uživatelův traffic je klíčovou doménou cílení, na kterou jsme se zaměřili.


Případová studie pro společnost ChytryHonza.cz

20. února 2019

ChytryHonza.cz je první ryze český online srovnávač s kompletní nabídkou finančních produktů. Na jediném místě naleznete na 180 nabídek produktů od 75 bank a pojišťoven. Některé produkty lze rovnou sjednat online, například cestovní pojištění, pojištění majetku nebo dokonce i povinné ručení.


Proč spojit PPC a RTB oddělení ve vaší firmě a tvořit strategie společně

Eva Libichová 12. února 2019

Podíl programatického nákupu reklamy skrze aukční platformy neustále stoupá. Výjimkou není ani český online trh, kde v současnosti má programmatic už téměř poloviční podíl z displayové reklamy. Flexibilita, detailní analytika a pokročilé možnosti cílení, které technologie nabízí, jsou klíčovým důvodem, proč je často právě programatický nákup považován za budoucnost online marketingu. Nové možnosti ale vyžadují …


Jak znásobit efektivitu kampaní aneb proč spojit PPC a RTB

Eva Libichová 12. února 2019

Vyhledávání, display, video, sociální sítě. To jsou reklamní kanály, které pro své kampaně využívá dnes už většina klientů. Při vyhodnocování se často soustředí na nejrůznější cíle, zároveň se však omezují na jeden atribuční model. Výsledky jednotlivých kanálů jsou tak běžně srovnávány a postaveny proti sobě. Detailní analytika a možnosti optimalizace napříč reklamními systémy, které nabízejí …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí