Přejít na obsah

#RTB

(Stránka 18)



Využití dat Seznam.cz v programatickém nákupu

Eva Libichová 29. ledna 2019

Důkladné měření, analýza dat, personalizace reklamy a přesné cílení. To jsou činnosti, bez kterých se dnes v online marketingu neobejde žádný inzerent. Data získávají v marketingovém byznyse stále větší význam i hodnotu. Aby však pro inzerenta byla ve výsledku opravdu přínosem, je potřeba s daty nejenom intenzivně pracovat, ale také si je správně vybrat, a to v souladu s cílem …


Divoké historky Jägermeistera aneb RTB jako ideální řešení pro brandového klienta

18. prosince 2018

Proč a jak s technologií RTB pracovat u klienta, který je zaměřen čistě na brandové kampaně? A jak ideálně propojit televizní komunikaci značky s digitálními schématy, která klienta posunou od udržování image až ke komunikaci se skutečně relevantní audiencí? To na podzimním Seznam fóru objasnila Zuzana Bergrová, Digital Strategist z agentury Go Direct.


Nový ceník RTB cílení pro rok 2019

18. prosince 2018

Víte, kolik stojí cílení v RTB? Teď už to vědět budete. Připravili jsme si pro vás přehledný ceník, ve kterém se dozvíte všechny ceny cílení na sezonu 2019. Navíc v něm najdete veškeré aktuálně dostupné kategorie cílení, které jsou v RTB k dispozici.


Případová studie – Storytelling programaticky s klientem SUBARU

Eva Libichová 6. prosince 2018

Seznam.cz a automobilová značka Subaru spolupracovali v letošním roce na kampani při které zvolili metodiku storytellingu. Právě tato metoda přinesla nový pohled na věc a několik výhod, které jsme společně zpracovali do případové studie. Podívejte se na výsledky kampaně klienta Subaru.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí