Nejdůležitější události roku 2018 v RTB reklamě na Seznamu
Vánoční shon je za námi, a tak se pojďme podívat, v čem byl rok 2018 nový a jaké novinky se odehrály ve světě RTB reklamy na Seznamu.
(Stránka 18)
Vánoční shon je za námi, a tak se pojďme podívat, v čem byl rok 2018 nový a jaké novinky se odehrály ve světě RTB reklamy na Seznamu.
Důkladné měření, analýza dat, personalizace reklamy a přesné cílení. To jsou činnosti, bez kterých se dnes v online marketingu neobejde žádný inzerent. Data získávají v marketingovém byznyse stále větší význam i hodnotu. Aby však pro inzerenta byla ve výsledku opravdu přínosem, je potřeba s daty nejenom intenzivně pracovat, ale také si je správně vybrat, a to v souladu s cílem …
Proč a jak s technologií RTB pracovat u klienta, který je zaměřen čistě na brandové kampaně? A jak ideálně propojit televizní komunikaci značky s digitálními schématy, která klienta posunou od udržování image až ke komunikaci se skutečně relevantní audiencí? To na podzimním Seznam fóru objasnila Zuzana Bergrová, Digital Strategist z agentury Go Direct.
Víte, kolik stojí cílení v RTB? Teď už to vědět budete. Připravili jsme si pro vás přehledný ceník, ve kterém se dozvíte všechny ceny cílení na sezonu 2019. Navíc v něm najdete veškeré aktuálně dostupné kategorie cílení, které jsou v RTB k dispozici.
Abychom našim klientům umožnili v RTB cílit na co nejvíce relevantní obsah, rozhodli jsme se weby z nabídky Seznam Partner (tzv. externí partneři) rozdělit do devíti tematicky ucelených kategorií. Pro každou tematickou skupinu jsme připravili tzv. „always on dealy“.
Seznam.cz a automobilová značka Subaru spolupracovali v letošním roce na kampani při které zvolili metodiku storytellingu. Právě tato metoda přinesla nový pohled na věc a několik výhod, které jsme společně zpracovali do případové studie. Podívejte se na výsledky kampaně klienta Subaru.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.