Na co se můžete těšit v druhé polovině roku 2018 od služby Seznam Partner
Rok 2018 se přehoupl do své druhé poloviny a za Seznam Partner přinášíme ochutnávku projektů, které budou finišovat.
(Stránka 16)
Rok 2018 se přehoupl do své druhé poloviny a za Seznam Partner přinášíme ochutnávku projektů, které budou finišovat.
Snad každý, kdo má svůj web nebo píše vlastní blog si někdy pohrával s myšlenkou, jak z toho takzvaně „něco mít”. Existují stovky různých reklamních systémů. Ale jak vybrat ten správný? Ptáte se, jestli mít na svém webu spíše textovou či bannerovou reklamu? Kam všechnu tu reklamu na webu správně umístit? Odpovědí na tyto otázky …
Echo24.cz je český zpravodajský server, který byl spuštěn 16. března 2014. Od navázání spolupráce s týmem Seznam Newsfeed získává web nové čtenáře a díky optimalizaci reklamních formátů i nové výnosy, což je hlavním benefitem této služby.
Společnost Seznam.cz dnes spouští novou službu pro své klienty s názvem Seznam Partner. Přesune se pod ní současná služba Sklik Partner, která obsahovým webům umožňuje jejich monetizaci, a bude podporovat nové reklamní formáty, jakými jsou například plnohodnotná kombinovaná reklama či branding. V budoucnu se chce Seznam.cz soustředit na rozšiřování možností spolupráce pro své partnery, například na …
Před více než rokem jsme na homepage Seznam.cz spustili novou službu „Další zajímavé články z českého internetu“. Jedná se o publikování magazínových/lifestylových článků týkajících se různých témat. Pokud máte zajímavý obsahový web, neváhejte a přidejte se k nám. Oslovíte tak nové uživatele a zároveň získáte provizi z reklamy.
Na každém webu mohou jednotlivé reklamní formáty dosahovat různých výkonů. Je to dáno tím, že každý web je unikátní. A to nejen designem a obsahem, ale i způsobem, jak uživatelé obsah webu vnímají. Pojďme si projít některá obecná pravidla, která vám pomohou při výběru formátů a implementaci reklamních zón na váš web.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.