Přejít na obsah

#Seznam Partner

(Stránka 16)



Nechte svůj web vydělávat za vás se Seznam Partner

Eva Libichová 28. června 2018

Snad každý, kdo má svůj web nebo píše vlastní blog si někdy pohrával s myšlenkou, jak z toho takzvaně „něco mít”. Existují stovky různých reklamních systémů. Ale jak vybrat ten správný? Ptáte se, jestli mít na svém webu spíše textovou či bannerovou reklamu? Kam všechnu tu reklamu na webu správně umístit? Odpovědí na tyto otázky …


Služba Sklik Partner se mění na Seznam Partner a nabídne řadu novinek

Aneta Kapuciánová 16. dubna 2018

Společnost Seznam.cz dnes spouští novou službu pro své klienty s názvem Seznam Partner. Přesune se pod ní současná služba Sklik Partner, která obsahovým webům umožňuje jejich monetizaci, a bude podporovat nové reklamní formáty, jakými jsou například plnohodnotná kombinovaná reklama či branding. V budoucnu se chce Seznam.cz soustředit na rozšiřování možností spolupráce pro své partnery, například na …


Představujeme vám službu Seznam Newsfeed

Před více než rokem jsme na homepage Seznam.cz spustili novou službu „Další zajímavé články z českého internetu“. Jedná se o publikování magazínových/lifestylových článků týkajících se různých témat. Pokud máte zajímavý obsahový web, neváhejte a přidejte se k nám. Oslovíte tak nové uživatele a zároveň získáte provizi z reklamy.


Znáte dobře reklamní formáty a jak je nejlépe umístit?

Na každém webu mohou jednotlivé reklamní formáty dosahovat různých výkonů. Je to dáno tím, že každý web je unikátní. A to nejen designem a obsahem, ale i způsobem, jak uživatelé obsah webu vnímají. Pojďme si projít některá obecná pravidla, která vám pomohou při výběru formátů a implementaci reklamních zón na váš web.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí