Přejít na obsah

#Sklik

(Stránka 19)



Answear jako další průkopník Jednoduché obsahové kampaně

Neudělili vaši klienti souhlas s cílenou reklamou a vy je přesto chcete svou kampaní oslovit? Máme pro vás jednoduchou odpověď. Answear využil Jednoduchou obsahovou kampaň a na její výsledky se můžete podívat v naší případové studii. O klientovi Answear je e-shop s módou, který nabízí přes 150 000 produktů od více než 500 značek. Razí heslo „Lifespiration …


Seznam.cz studentská kampaň 2022 zná vítěze. Co všechno díky ní studenti umějí?

23. srpna 2022

Další ročník Seznam.cz studentské kampaně, tentokrát už 6. v pořadí, vyhlásil své vítěze. Cílem soutěže je předat studentům vybraných vyšších a vysokých škol nejen teoretické znalosti, ale hlavně praktické zkušenosti s naším reklamním systémem Sklik. Kromě cenné praxe, kterou studenti díky soutěži získají, se seznámí s online reklamou jako takovou a se Seznamem jako společností. Nahlédnou pod …


Rozšiřte efektivně zásah akvizičních kampaní. Pomůže vám Jednoduchá obsahová kampaň

Pokud chcete rozšířit zásah svých kampaní a strávit méně času nastavováním, je právě Jednoduchá obsahová kampaň skvělou volbou. Mezi její největší výhody patří jednoduché nastavení, zásah uživatelů, kteří mají blokované cookies, a až o 50 % nižší cena v porovnání s jinými typy kampaní v obsahové síti. Jaké jsou hlavní výhody Jednoduché obsahové kampaně: Komu se …


Jakub Drdák: Co učíme umělou inteligenci Skliku?

Umělá inteligence (UI) má mnoho podob. Může se jednat o obor informatiky, kde UI zkoumá a vyvíjí inteligentní systémy, které vnímají prostředí a podle toho pak jednají. Z jiného pohledu může jít třeba o technologie reklamního systému. Co tedy vlastně umělá inteligence je a jak jí v Skliku využíváme? Jakub Drdák, který vede oddělení výzkumu Reklamních systémů, …


Máme vítěze květnové Sklik výzvy. Jak dopadl DRTG návštěvníků Seznamu v praxi?

Pamatujete na Sklik výzvu s tématem DRTG návštěvníků Seznamu? Cílení, se kterým je zásah publika mnohem jednodušší díky datům od Seznamu. My už známe její vítěze. Popsali nám, jak u výzvy s DRTG návštěvníků Seznamu postupovali a jaké jim funkce „přinesla ovoce“. Máte na naši výzvu také? Sledujte náš blog, již příští týden přichází další výzva. Lukáš …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí