Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od října 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září roku 2025.
(Stránka 2)
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září roku 2025.
Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, vyhlásila vítěze už čtvrtého ročníku Agenturní spolupráce roku. Za loňské kampaně ocenila Acomware, VML, Omnicom Media Group, Dentsu, Publicis Groupe, Deserved, Mindsquared, Performio a EuroAgency.
Konec cookies třetích stran v Google Chrome sice zatím nehrozí, ale z dat víme, že 34 % přístupů přichází z cookieless prohlížečů a jejich role postupně slábne. Aby kampaně měly maximální zásah a retargeting oslovil všechny uživatele, podporuje PPC Wolf import zákaznických seznamů ze Shoptetu a Eshop-rychle.
Čtyři týdny plné nových zkušeností, praktických úkolů i setkání s inspirativními lidmi – tak hodnotí stáž v Seznamu studenti, kteří se v rámci Seznam studentské kampaně (SSK) blíže seznámili se světem online reklamy. Nahlédli „za oponu“ digitálního marketingu, zkusili si práci s reálnými klienty a odnesli si nejen cenné know-how, ale i spoustu nezapomenutelných zážitků.
Jak vypadá, když se brandový formát zapojí do výkonnostní kampaně – a porazí tradiční bannery na celé čáře? Česká značka Yoggies se rozhodla vyzkoušet Interscroller v Skliku s cílem zjistit, jestli může i malá investice přinést reálné výsledky. A výsledky mluvily jasně.
Kdo chce dnes uspět v online marketingu, ten v kampaních sází na vlastní 1st party data. Pokud je chcete v Skliku naplno využít i vy, díky přímému propojení Raynet CRM a integrátoru Boost.space to zvládnete raz dva. Tak zapomeňte na složitou technickou přípravu a aktivujte své kampaně doslova na pár kliknutí.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.