Přejít na obsah

#Sklik

(Stránka 20)



Jak si jednoduchým způsobem vytvořit produktovou skupinu?

Díky podpoře hvězdičkové konvence v produktových skupinách může být jejich nastavení rychlejší, a navíc ještě “zabezpečené” před změnami ve struktuře XML feedu. Jak to funguje? Pokud chcete obsáhnout všechny kategorie, nastavení skupiny pro produktovou inzerci může být zdlouhavější. Hvězdičková konvence neboli wildcard, kterou jsme nedávno nasadili v uživatelském rozhraní, pomáhá při strukturování skupin produktové inzerce …


Do kampaně Zboží.cz lze nově snadno importovat strukturu (sestavy, skupiny, ceny) kampaně  produktových inzerátů. Chcete-li využít vlastnosti své kampaně s produktovými inzeráty pro inzerci přes Zboží.cz, stačí kampaň Zboží.cz aktualizovat pomocí importu. Ohlídejte si přitom, aby odpovídal název kampaně a typ kampaně. Přesný postup, jak kampaň importovat, najdete tady


Petr Daneš: Vůbec ta nejhorší videokampaň

Každá z firem má jiný pohled na to, co je ukazatelem úspěšnosti videoreklamy. Pro někoho to může být frekvence, pro jiného zase míra zhlédnutí, nebo naopak míra přeskočení reklamy. My v Skliku jsme se zaměřili právě na míru zhlédnutí. Vzali jsme to ale za opačný konec a položili si otázku, jak poznáme, že reklama efektivně zapůsobila na …


Získejte ještě více objednávek díky DRTG návštěvníků Seznamu

Využíváte dynamický retargeting návštěvníků produktů na vašem webu a přemýšlíte, jak oslovit další uživatele, kteří by měli o vaše produkty zájem? A zároveň řešíte menší zásah retargetingových kampaní způsobený nižším počtem souhlasů s cílením reklamy? Tak zbystřete! Máme pro vás řešení v podobě Dynamického retargetingu návštěvníků Seznamu, které je založené na tzv. 1st party datech. Jestliže …


Roman Doležal: Brand safety a Sklik: Když (ne)chcete být vidět

Mít zajímavou a vizuálně poutavou reklamu nemusí vždy stačit, pokud se budete zobrazovat na nevhodných pozicích. Co to znamená? Představte si, že se u článku s tragickou nehodou, kdy turbína letadla omylem nasála technika, zobrazí nádherný brandingový banner na robotický vysavač s turbo sáním. Jak asi zapůsobí reklama na čtenáře, a tedy vašeho potenciálního zákazníka? V takovém případě …


Jakub Novotný a Jan Koutný: Jste připravení na cookieless dobu?

I přesto, že termín konce cookies třetích stran se stále odkládá, je potřeba se na něj co nejdříve připravit. Nyní to vypadá, že den D nastane už koncem příštího roku. My proto neusínáme na vavřínech a připravujeme se na blížící se změny už teď. Vyvíjíme nové produkty, aby se hodily pro všechny typy inzerentů a …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí