Přejít na obsah

#Sklik

(Stránka 21)



Agenturní spolupráce roku 2021: Risk je zisk a Seznam odvahu v kategorii Inovátor roku ocení, říká David Velechovský

Technologická společnost Seznam.cz se brzy chystá udělit ocenění Agenturní spolupráce roku. Jednou z kategorií je i „Inovátor roku”, kterou bude letos vyhlašovat David Velechovský, manažer největšího českého reklamního systému Sklik. David stojí u přípravy a spouštění většiny produktových novinek Skliku a pomáhá s jejich zaváděním na trh. Davide, představil bys nám v krátkosti kategorii Inovátor …


Seznam.cz studentská kampaň otevírá dveře k vysněné práci studentům v oboru marketingu

2. května 2022

Studujete marketing a máte chuť se tomuhle adrenalinovému oboru věnovat i v budoucnu? V tom případě si už nenechte ujít vzdělávací projekt pro studenty vyšších odborných a vysokých škol, který už šestým rokem pořádá Seznam.cz. Jan Ámos Komenský razil myšlenku školy hrou. V Seznamu jsme si dovolili laťku posunout ještě výš a se spoustou zábavy vás naučíme ovládat …


Co pro váš e-shop nabízí Seznam Nákupy?

Jste e-shop a inzerujete na Seznamu? Pokud chcete maximalizovat počet objednávek, určitě využíváte Zboží.cz i Sklik, včetně Produktových inzerátů. Co byste řekli tomu, pokud byste si veškerou produktovou inzerci na Seznamu mohli nastavit, spravovat a vyhodnotit v jednom rozhraní? Právě to je cílem projektu, kterému říkáme Seznam Nákupy. Co tyto změny konkrétně znamenají pro vás, …


Zapojte se do Sklik výzvy s novým cílením DRTG návštěvníků Seznamu

Když se v minulosti řekl dynamický retargeting, znamenalo to možnost oslovit zákazníky, kteří si na webu prohlíželi produkty nebo kategorie produktů. Od listopadu loňského roku máte možnost využít v Skliku nové cílení DRTG návštěvníků Seznamu. Co to znamená a jak se to týká nové Sklik výzvy? Díky DRTG návštěvníků Seznamu máte nově možnost oslovit ty, …


Zpřesňujeme měření konverzí v Skliku a Zboží.cz pomocí modelování

Konverze je důležitý ukazatel výkonnosti vašich kampaní. Z důvodu různých technologických omezení však nemohou být vždy všechny započteny. Od 19. 4. 2022 budeme nově počítat i s modelovanými konverzemi a měření tak bude více odpovídat reálným konverzím na webech inzerentů. Z čeho se konverze modelují? Běžné konverze (tzv. pozorované konverze) započítáváme spojením informací o konverzi …


Čím Alzák rozšířil zásah kampaní?

Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku si ukotvila pevné místo v marketingovém mixu klienta Alza. O 53 % nižší cena za proklik byla jedním z mnoha důvodů. Obraty v desítkách miliard ročně řadí e-shop Alza.cz na první příčku tuzemské scény. Místo na výsluní ovšem nespadlo Alze z nebe, ale je to zásluhou propracované strategie. Pár dílků z …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí