Video: Jak na retargeting
Oslovte pomocí retargetingu ty, kteří si prohlíželi vaše stránky s nabídkou produktů a služeb, ale žádný nákup neuskutečnili, nebo upozorněte stávající zákazníky na akční či nové produkty.
(Stránka 50)
Oslovte pomocí retargetingu ty, kteří si prohlíželi vaše stránky s nabídkou produktů a služeb, ale žádný nákup neuskutečnili, nebo upozorněte stávající zákazníky na akční či nové produkty.
Společnost UA store přistoupila k branding formátu odlišným způsobem – využívá ho jako jeden z významných konverzních kanálů. Formát výborně doplňuje bannerovou inzerci s totožným cílením a napomáhá obchodu k dosažení výkonnostních cílů.
Jsme velmi rádi, že se i letos koná Seznam.cz studentská kampaň pro studenty vysokých škol po celé ČR. V Seznamu si totiž uvědomujeme, že kvalitní praxe během studia, je pro studenty mnohdy to nejcennější a zároveň tím, čeho je na trhu stále málo. Proto jsme i letos přinesli několik vylepšení oproti loňským ročníkům.
Díky kombinované reklamě dosahují inzerenti v Skliku výrazně vyššího výkonu svých kampaní v obsahové síti oproti běžným textovým inzerátům. Nejlepších výsledků lze dosáhnout, pokud při inzerci zvolíte vhodný doprovodný obrázek. Absence vloženého textu v obrázcích bude od 1. května 2019 pravidlem, nikoliv již pouze doporučením.
Sklik umožňuje importovat a exportovat rozsáhlé kampaně s velkým počtem sestav, inzerátů a klíčových slov. Využití je vhodné pro přehlednou editaci velkého množství dat, přenos kampaní mezi PPC systémy nebo jejich zálohování. Vhodně zvolený import pomůže ušetřit čas a efektivně spravovat vaše PPC kampaně.
Je tu další Sklik výzva. Tentokrát se zaměříme na to, jak certifikované agentury dokáží efektivně využívat nový formát Skliku – branding.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.