29. 10.

Sklik výzva Ověření – Nejlepší práce s produktovými inzeráty

Vyhlašujeme letošní první Sklik výzvu pro naše Ověřené agentury a freelancery. Jejím tématem jsou produktové inzeráty, které jsou v předvánočním období skvělým zdrojem konverzí v Skliku. To je důvodem, proč by je každý klient měl chtít využívat a PPC specialista se na ně v tomto období více zaměřit.

Jak se přihlásit

Do soutěže se mohou přihlásit všechny Ověřené agentury a freelancery (dále jen „OA“). Pokud v nějaké z nich pracujete, stačí poslat přihlášku na sklikvyzva@seznam.cz do 23. 11. 2020, nejpozději do 23.59 hodin. A teď k podrobnostem přihlášení k této Sklik výzvě.

Přihlašování do Sklik výzvy bude probíhat trochu jinak než dříve. Období trvání soutěže jsou 4 týdny, konkrétně od 29. 10. 2020 do 23. 11. 2020. Přihlásit můžete maximálně 3 účty svých klientů, u kterých se chcete pochlubit svými produktovými inzeráty. Pro každý z těchto účtů si zvolte 2 týdny (z 4týdenního období trvání soutěže) za které chcete, aby byly kampaně hodnoceny a zašlete nám je. Nezapomeňte do přihlášení kromě účtů klientů uvést i názvy daných kampaní.

Sami si tak tentokrát můžete vybrat klienty a období, které budou v Sklik výzvě hodnoceny. Tato změna dává šanci i těm OA, které například doposud pouze využívaly DRTG nebo dynamický banner, ale produktové inzeráty chtějí nastavit. Nebo případně těm, které chtějí produktové inzeráty v Skliku vyzkoušet. A právě předvánoční období a možnost vyhrát v naší soutěži jsou skvělou motivací.

Kdo vyhrává

Pro účely naší výzvy jsme sestavili porotu. Ta se odborným okem podívá na přihlášené účty od našich OA a nejpozději 2. 12. 2020 vyhlásí, kdo se dostal na vítěznou příčku. Náš tým expertů bude hodnotit práci se strukturou sestav a produktových skupin, práci s možnostmi xml feedu v rámci nastavení jednotlivých produktových skupin a celkovou efektivitu kampaní produktových inzerátů.

O co se soutěží

Odměnou výherci bude hodnotný dárek, který si může společně se svými kolegy vypít a sníst. Dále pak úspěch odprezentujeme na blogu i sociálních sítích Seznamu a samozřejmě výherci bude náležet i titul profíka na produktové inzeráty v Skliku.