Aby hledání vysněného bydlení bylo pro případné zájemce co nejjednodušší, nepřestáváme Sreality.cz vylepšovat. Při hledání nemovitosti na mapě se budou nabídky aktualizovat a zobrazovat podle pohybu na ní. Pomoci může i zadání přesné adresy nemovitosti. Proč na to nezapomenout si můžete přečíst v článku na blogu.
#Sreality.cz
(Stránka 7)
Co se děje s cookies? A jak podpořit nábor a prodej nemovitostí? To bylo hlavní téma workshopu Sreality.cz
I letos jsme pro vás v rámci služby Sreality.cz připravili další ze série vzdělávacích programů. Tentokrát na téma „Praktické informace pro RK a makléře a konec cookies třetích stran aneb co by vám nemělo uniknout“. Povídali jsme si o tom, jak se připravit na konec cookies třetích stran či jak podpořit nábor a prodej nemovitostí pomocí …
Aby hledání vašeho vysněného domova na Sreality.cz bylo ještě příjemnější, zvýšili jsme počet náhledových fotek ve výpisu inzerátů ze tří na pět. Samozřejmě zůstává možnost prohlédnout si všechny fotky v dříve vylepšené fotogalerii.
Na Sreality.cz jsme pro vás opět zpříjemnili hledání nemovitostí. Nově jsme k inzerátům přidali linky veřejné dopravy. Najdete je při rozkliknutí jakékoliv nabídky v sekci „Občanská vybavenost – Doprava“. Odtud se můžete napřímo prokliknout na jízdní řád a do vyhledávání dopravních spojení. Všechno tak máte na jednom místě a nemusíte už přeskakovat jinam.
Nově jsme na Sreality.cz přidali Investiční kalkulačku. Díky ní jednoduše získáte představu, jak rychlá bude návratnost z koupené nemovitosti. Můžete v ní porovnávat byty podle užitné plochy a filtrovat je podle obcí, okresů nebo krajů. Data o nemovitostech jsou zprůměrované za posledních 6 měsíců.
Využijte štítků u inzerátů a upoutejte tak zákazníky jedinečností své nabídky
U inzerátů dokážeme zvýraznit jedinečnosti konkrétní nabídky oproti jiným. K tomu slouží tzv. štítky, které se zobrazují lidem v hlavním výpisu inzerátů a zobrazují se jako ikony pod úvodními informacemi, konkrétně pod informací o ceně nemovitosti. Zájemce tak hned v úvodu vidí, čím by pro něj mohla být daná nabídka atraktivní. Jde vždy o kombinaci tzv. bodů zájmů a …