Případová studie: Nativní reklama pro EuroPainClinics
Kombinovaná reklama v podobě nativního inzerátu působí věrohodněji a dokáže přivést více návštěvníků, kteří mají skutečný zájem o produkt.
(Stránka 17)
Kombinovaná reklama v podobě nativního inzerátu působí věrohodněji a dokáže přivést více návštěvníků, kteří mají skutečný zájem o produkt.
Není nic jednoduchého vyznat se ve statistických reportech a umět z nich vyčíst důležité informace, trendy kampaní, stagnace sestav nebo propad jednotlivých inzerátů. Nejlepší způsob, jak si tuto práci zjednodušit, je surová data a hromady čísel vizualizovat do přehledné grafické podoby.
V úterý 27. března 2018 proběhl v pražském multikině CineStar na Andělu další ročník Seznam.cz fóra. Konferencí pro naše VIP klienty a mediální agentury provázel Filip Horký. Věnovali jsme se nativní reklamě, content marketingu, product placementu nebo branded contentu – trendům v reklamním průmyslu. Nemohlo chybět také video jako jeden z nejrychleji rostoucích druhů reklamy …
Každý e-shop se registruje na Zboží.cz se stejným cílem: navýšit svoje tržby. Všichni chtějí dostat svoje nabídky k zákazníkům, kteří se na Zboží.cz rozhodují, v jakém internetovém obchodě vyhlédnutý výrobek nakoupí. Proto má Zboží.cz mezi ostatními zdroji tržeb jeden z nejlepších konverzních poměrů. V silné konkurenci tisíců registrovaných e-shopů ovlivňuje výkon kampaně celá řada faktorů. …
Framework STDC se věnuje komplexnímu plánování kampaní, od budování povědomí, přes zaujetí potenciálního zákazníka a výkonnostní strategii, až po péči o klienta. Díky němu dokáže marketér správně rozplánovat kampaň, její zacílení, obsah sdělení a zaměřit se na ty správné metriky pro vyhodnocení. Jak aplikovat tuto strategii na službách Seznamu?
Zájmy o koupi, oblíbené cílení obsahových kampaní v Skliku, jsme vylepšili tak, abychom vám v nadcházející sezóně pomohli dosáhnout vašich cílů. K čemu jsou dobré, co jsme změnili a o jakém speciálním cílení možná nevíte? Čtěte dál.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.