Přejít na obsah

#Tipy inzerentům

(Stránka 7)



Sezonní tipy: l po roce Vánoce…2022

I když se to může zdát ještě předčasné, Vánoce se na nás bez odkladu a slitování řítí. Jedny z nejkrásnějších svátků roku, ale zároveň nejsilnější sezóna pro většinu obchodních segmentů. Abychom vám včas pomohli s orientací v nabídce Seznamu, jsou tu vánoční sezónní tipy. Chování uživatelů Lidé se začínají zajímat o nákup dárků a vše …


Chcete být vidět na Sreality.cz? Pusťte své video na hlavní stránce

Nový videoformát na hlavní stránce portálu Sreality.cz je nejviditelnějším místem, kde můžete umístit svoji nabídku nemovitostí. Hodí se pro developerské projekty, prodej i pronájem. Má skvělý zásah a vaši budoucí klienti ho prostě nemůžou přehlédnout. Sreality.cz jsou jednička mezi realitními servery. Každý měsíc na nich hledají nebo prodávají nemovitosti přes 2 miliony lidí. Mezi desetitisíci …


Sezónní tipy: Naplánujte včas své zimní kampaně od lyžování až po výměnu pneu

Zima je druhou nejsilnější cestovatelskou sezónou v roce. Je na ní proto napojena pestrá síť dalších produktů a služeb. Ať už jde o zimní sporty nebo o rekreaci, navazuje na ně mnoho oborů od půjčoven a prodejců sportovních potřeb po zimní módu a kosmetiku. Kdy je tedy nejvhodnější čas pro plánování zimních kampaní? Na sněhové …


Cílení na vlastní seznamy zákazníků zvýší objem vašich konverzí

Svou reklamu můžete v obsahové síti Skliku zacílit pomocí vlastních seznamů zákazníků. Publikum vám totiž tvoří seznamy e-mailů uživatelů, od kterých máte souhlas k marketingové komunikaci. Podívejte se, jaké má cílení hlavní výhody, jak ho můžete využít, a získejte tipy od našich specialistů. Abyste si mohli vytvořit vlastní seznam zákazníků, potřebujete spárovat minimálně 200 e-mailových …


Sezónní tipy: Naplánujte včas své kampaně s podzimními tématy. Nezapomeňte na houbaře, ani chataře

Září není jen začátkem nového školního roku, ale i podzimu. Nezapomeňte proto zacílit své kampaně k sezónním tématům. K jakým? Podzim přeje rybářům a houbařům, zahrádkáři sklízí úrodu a zazimovávají zahrady. S nástupem chladnějšího počasí začínáme pečovat o zdraví a podporujeme obranyschopnost, nakupujeme podzimní a zimní oblečení, ale řešíme i první chřipky a nachlazení. Babí …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí