Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
(Stránka 7)
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Provozujete stránky, kde lidé mohou diskutovat o zajímavých tématech? A co kdyby se ve výsledcích vyhledávání zobrazovaly podrobnější informace k diskuzním vláknům? Praktická vychytávka, kterou návštěvníci zaručeně ocení a ušetří jim čas. K nasazení stačí pouze strukturovaná data. Co strukturovaná data jsou a proč je na svých stránkách využít, se dočtete v našem dalším článku ze série o snippetech.
Rozbuší se vám srdce, když vidíte zajímavý kus kódu, a chcete se podílet na velkých věcech s reálným dopadem? Staňte se součástí seznamáckého vývojářského týmu, který vytváří služby a aplikace pro miliony uživatelů. Aktuálně pátráme po talentovaných C++ programátorech a programátorkách. Možná jste to právě vy.
Už podruhé máte možnost pohrát si s jedinečnými daty z Vyhledávání a potrénovat analyticko-vizualizační svalstvo. A my díky tomu můžeme shrnout, jaký byl náš rok s Tableau. Jak jsme se tužili a co je u nás nového? Začněme změnami, které nám usnadňují práci. Díky spolupráci s UX máme pro naše boardy nový elegantní šedobílý design …
Pro fotbalové fanoušky jsme opět do Vyhledávání připravili kartu s programem a výsledky z Mistrovství světa ve fotbale 2022. Neuteče už vám tak jediný gól a uvidíte, jaký je aktuální stav turnaje. A pokud zrovna nebudete moct sledovat přímý přenos v televizi, stačí kartu rozkliknout. Vývoj celého zápasu v ní bude pro vás živě aktualizovaný.
Už víte, o čem teď na internetu všichni mluví? Pokud ne, pak to zjistíte díky nové trendové domovské stránce služby Seznam.cz Vyhledávání. Dozvíte se na ní mimo jiné o tématech, které momentálně na Seznamu letí. K tomu, co se děje v tuzemsku i ve světě, se uživatelé dostanou jak z klasické domovské stránky Seznam.cz skrze proklikávací pole „Právě se hledá“, tak přímo ve službě Vyhledávání. Novinku propaguje kampaň, která odstartovala 15. listopadu, potrvá měsíc a objeví se zejména v reklamní síti Sklik a na Googlu. Bude se jednat o mix bannerů, kombinované reklamy, responsive ads a in-articlů.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.