5. 3. 2010

Konverze v novém Skliku

Informace k ohlašovaným změnám v počtu konverzí naměřených v novém Skliku.

Jak jsme již upozorňovali před spuštěním nového Skliku, zneplatněním konverzních cookies ze starého systému nastal optický pokles počtu konverzí, kdy při stejném výkonu kampaně Sklik měřil méně konverzí. Přispěla k tomu i chyba v měření konverzí, kterou jsme nalezli po analýzách a spolupráci s inzerenty měřícími konverze v Skliku i jiným způsobem. Tu jsme opravili 1.3.2010.

Během celého února jsme s inzerenty tento problém aktivně řešili, přestože výkon kampaní systému jako celku se fakticky nesnížil, byl nízký počet konverzí v rozhraní Skliku pro mnoho inzerentů matoucí. Od začátku března se počty konverzí vrátily k normálu a vyrovnaly hodnotám, které inzerenti očekávají vzhledem k reálným počtům objednávek či reportům z jiných nástrojů, kterými sledují úspěšnost svých kampaní v Skliku.

V případě dotazů a požadavků na další informace nás neváhejte kontaktovat na emailu sklik@firma.seznam.cz

Za celý tým Sklik.cz, Martin Surovčák