31. 10. 2011

Server Zboží.cz přichystal Vánoční kampaň

Nejpoužívanější internetový srovnávač, server Zboží.cz, startuje předvánoční kampaň. Ta bude probíhat napříč všemi hlavními mediatypy včetně televize.

Televizní kampaň bude doplněna o celoplošné polepy zastávek v Praze a obrandované tramvaje v Brně. V nich bude zajištěno bezplatné připojení k internetu, díky kterému si budou moci lidé vybrat vánoční dárky i během jízdy. Stejně jako loni je tváří kampaně herec Igor Chmela.

Kampaň startuje 3. listopadu a chce ukázat, že vánoční dárky lze nakupovat i bez stresu a bez zbytečného tlačení se v obchodních centrech. Stačí jen několik kliknutí v pohodlí vlastního domova. Uživatelé si mohou jednoduše na Zboží.cz porovnat nabídku z více jak 22 tisíc nejrůznějších e-shopů.

Kampaň pro Seznam.cz připravila agentura McCann Erickson.


Daniel