Jak navýšit počet objednávek o 25 %?

7. listopadu 2013

Ještě neinzerujete v obsahové síti Sklik? Pokud byste chtěli navýšit objem objednávek a přitom ještě snížit průměrné náklady na objednávku stejně jako inzerent v naší případové studii, je nejvyšší čas s tím začít!

Následující případová studie uvádí příklad kampaně v obsahové síti Sklik, jejíž počet prokliků i objednávek se po správném nastavení a optimalizaci zvýšil více než desetinásobně. Inzerent tak díky kampani navýšil svůj celkový počet objednávek o 25 %, přičemž cena za objednávku byla dokonce nižší než ve vyhledávacích kampaních, které nebyly zaměřené na značku.

Podrobnější informace naleznete v případové studii Obsahová kampaň Altisport, s.r.o. (PDF, 250 kB).

Za celý tým Skliku Markéta Janochová

Sdílet na sítích