Navýšili jsme inzerentovi počet objednávek o 50 % využitím obsahové sítě Skliku!

8. ledna 2014

Přemýšlíte jakým způsobem zvýšit objem objednávek ve svých PPC kampaních? Následující případová studie ukazuje, že výrazného navýšení počtu objednávek můžete dosáhnout pomocí obsahové sítě Skliku.

Případová studie představuje výsledky kampaně v obsahové síti Sklik pro společnost EMBA TRADE, s.r.o. Kampaň přinesla navýšení počtu objednávek o více než 50 % a cena za získání objednávky přitom byla na stejné úrovni jako u kampaní ve vyhledávací síti. Vyvracíme tak mýtus, že kampaně v obsahové síti mívají vždy vyšší cenu objednávky ve srovnání s kampaněmi ve vyhledávací síti.

Podrobnější informace naleznete v případové studii Využití obsahové sítě Sklik pro navýšení počtu objednávek (PDF, 300 kB).

Za celý tým Skliku Markéta Janochová

Sdílet na sítích