Na Zboží.cz spouštíme nové reklamní formáty. Speciálně pro výrobce a jejich značky
28. května 2015
Od 1. 6. 2015 můžou výrobci a majitelé značek využít na Zbozi.cz dva nové display formáty.
Tuto novinku zavádíme jako reakci na požadavky ze strany vendorů, kterým tak dáváme prostor pro větší zviditelnění jejich značek a podporu prodeje vlastního portfolia na Zbozi.cz. Třeba speciálně produktových novinek.
Nové display formáty vedou na vybranou stránku na Zbozi.cz a k zakoupení jsou dva:
a ve všech kategoriích s filtrem výrobce – příklad
Proklik může vést na vybraný detail produktu výrobce nebo na kategorii produktů značky výrobce na Zbozi.cz. Klienti si samy určí, kam chtějí proklik směřovat a které své produkty chtějí takto propojit.
2. Zboží.cz kategorie
Zobrazuje se na úrovni vybrané kategorie produktů na Zbozi.cz bez filtrování konkrétního výrobce (například kategorie Televizory).
Proklik vede na vybraný detail produktu výrobce nebo na stránku značky výrobce na Zbozi.cz.
Věříme, že tímto vyhovíme naším klientům vendorům v podpoře síly vlastních značek a uživatelům tak poskytneme více prostoru pro získání zajímavých informací o značkách.
V případě zájmu o zakoupení nových reklamních formátů Zboží.cz brand a Zboží.cz kategorie prosím kontaktujte svého obchodního zástupce.
Lookalike cílení patří do rodiny nových produktů, které vám pomohou oslovit relevantní zákazníky v době bez cookies. Jednoduše s ním totiž zacílíte na publika, která se svým chováním podobají návštevníkům vašich webových stránek. Pojďme si novinku představit podrobněji.
Ve službě Seznam Newsfeed publikujeme články zhruba z pěti set webů a číslo se pořád zvyšuje. Neustále proto rozšiřujeme a vylepšujeme nabídku, abychom mohli zobrazovat kvalitní obsah, který zahrnuje důvěryhodné zpravodajství a atraktivně zpracované, originální texty. K tomu by měla pomoci i novinka z dílny našich IT expertů – tzv. aura.
Služba Seznam Partner, která umožňuje majitelům obsahových webů, aby svůj obsah mohli monetizovat, neustále roste. A díky tomu se zvyšuje také kvalita obsahové sítě. Nezapomínáme ale ani na naše partnery, pro které jsem připravili hned několik užitečných novinek. A vy se s nimi teď můžete seznámit.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.