Seznam.cz propojil to nejlepší ze svého firemního katalogu a mapového portálu. Mapy.cz upravily vizuální podobu výsledků hledání v pravém panelu i podobu bodů zájmu: nové ikony s fotkou a okamžitým plánováním trasy vystřídaly červené balonky. Klienti, kteří si zapnuli profil Seznam naplno, ocení vyšší výkon díky přidání stejného plánovače i do výpisu výsledků katalogu Firmy.cz a Seznam.cz Vyhledávání společně s odkazem na stránky samotné firmy. Propojení mapového serveru s Firmy.cz je patrné i u nového našeptávače Mapy.cz, který nově našeptává firemní kategorie.
Červené balonky dnes vystřídaly body zájmu s fotkou. Podle Martina Fukse, manažera produktových týmů Mapy.cz a Firmy.cz, „chceme na obou službách ukazovat nejenom polohu hledané firmy či výletního místa, ale rovnou i to, jak vypadá. Nové ikony s fotkou tak lidem výrazně usnadňují orientaci. Zatímco červený balonek se pouze zvětšoval, tak obrácená kapka zobrazí po najetí myší vizitku s názvem, otevírací dobu, odkaz pro naplánování trasy do vybraného cíle a fotku.“ Nové ikonky na Mapy.cz zobrazují výletní místa, která lidé najdou například po zadání dotazu Tipy na výlet, a stejně tak firmy, živnostníky a podnikatele, kteří si na Firmy.cz aktivovali profil Seznam naplno. „V letošním roce chceme databázi Firmy.cz výrazně propojit do služeb Mapy.cz a Seznam.cz Vyhledávání a na každé službě lidem rovnou poskytnout veškeré informace, které potřebují. Firmy.cz dnes mají více než 610 tisíc pravidelně prověřovaných profilů, u kterých máme navíc například aktuální nabídku zboží, recenze a hodnocení. Nová vizuální podoba dává smysl jak z pohledu uživatelů, tak z pohledu platících klientů, které zvýhodňuje oproti neaktivovaným profilům,“ vysvětluje podstatu změn Martin Fuks.
Vylepšení se dočkaly i firemní upoutávky v Seznam.cz Vyhledávání. Ty zobrazí firmy, které by na stejný dotaz byly na prvních třech místech v katalogu Firmy.cz. Aktuálně jsou spuštěny jako AB test pro 5 % uživatelů s tím, že pro všechny budou zprovozněny v následujících dnech. „Firemní upoutávky mají nově větší mapu, kontakt, odkaz k naplánování trasy a webovou stránku. Klientům, kteří si zapnuli profil Seznam naplno, tak přinášíme výrazně vyšší výkon napříč nejvýznamnějšími službami společnosti Seznam.cz,“doplňuje Martin Fuks, manažer produktových týmů Mapy.cz a Firmy.cz.
Propojení mapového serveru s katalogem je patrné i u nového našeptávače. Ten po napsání prvních pár písmen do hledání na Mapy.cz našeptává nově také kategorie, a to ze zdrojů obou služeb. Čistě ze zdrojů Mapy.cz zase přihlášeným uživatelům našeptávač prioritně nabídne adresu domova či práce, pokud si je nastavil, ale i opakovaná historická hledání a tzv. top dotazy. „Top dotazy fungují automaticky. Objevují se převážně tehdy, pokud se děje ve světě něco, co je hodně spojováno s lokalitou. Tedy například sportovní utkání, teroristický útok nebo zemětřesení. Lidé začnou tato místa hromadně hledat, což nám umožňuje je rozpoznat,“ popisuje funkci Jiří Křivánek, produktový manažer Seznam.cz Vyhledávání.
Ať se firmy snaží své produkty vychválit sebevíc, recenze přímo od zákazníků hrají při rozhodování o nákupu velmi důležitou roli. Shrnuli jsme pro vás, co se v Seznamu na tomto poli za uplynulý rok změnilo a jak vám můžeme pomoct získat více recenzí. Za období leden až červenec 2022 jsme získali o 3,4 milionu více recenzí …
Už delší dobu si můžete prostřednictvím administračního rozhraní Firmy.cz na svou stránku vložit widget (=odznak) s hodnocením a mapu s náhledem pobočky. Nově jsme přidali zcela nový widget s hodnocením vaší firmy a s logem Mapy.cz. Tento odznak můžete vložit do svých webových stránek nebo do podpisu vašeho e-mailu a posílit vaši značku logem Mapy.cz, …
Lámete si hlavu, jak se na Mapy.cz ještě více zviditelnit? Být uživatelům na očích a dostat se jim do povědomí? Máme pro vás odpověď. Je tu exkluzivní zákaznická POI. Nejprve to byly restaurace, ubytování, sport, kultura a trendy v oborech, které mohly využívat POI, a být tak na Mapy.cz více vidět. Teď je tu však …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.