5. 5. 2016

Inzerujete v Skliku na homepage Seznam.cz?

Není novinkou, že pomocí obsahové sítě Skliku lze cílit rovněž na homepage nejnavštěvovanější stránky českého internetu Seznam.cz. Protože jsme se často setkávali s dotazy, jak na ni cílit, pojďme si připomenout jak na to.

Jedná se o pozici, na které se Sklik střídá se službou Seznam Tip. Cílit sem můžete pomocí cílení na umístění. Stačí v cílení vyplnit adresu http://www.seznam.cz. Zobrazit se zde můžete také pomocí retargetingu, cílení na zájmy a cílení na zájmy o koupi. Cílení na na klíčová slova a témata zde není možné.

hp_sklik

Homepage Seznam.cz je prémiovou plochou, a proto je třeba nastavit CPC vyšší, v porovnání s ostatními weby obsahové sítě.

Díky této pozici zasáhnete až 2,7 milionu lidí denně, což není možné pomocí žádné jiné stránky českého internetu. Demograficky se jedná o uživatele, kteří  kopírují takřka celou českou populaci. Pro zajímavost, např. u populace ve věku 25-34 let navštíví měsíčně homepage Seznam.cz více než 1 milion uživatelů. Za stejné období ji navštíví bezmála 1,2 milionu vysokoškolsky vzdělaných lidí, 700 tisíc podnikatelů a 2,7 milionu lidí, kteří uvádí, že nakupují na internetu pravidelně. Podrobnou statistiku návštěvnosti naleznete v NetMonitoru.

Bez ohledu na to, co je předmětem vašeho podnikání, na homepage Seznam.cz svého zákazníka určitě najdete. Je tedy dobré s ní ve svých kampaních počítat.

Nemáte umístění http://www.seznam.cz ve svých kampaních? Je na čase jej otestovat a oslovit zde své potenciální zákazníky.

Za celý tým Sklik.cz Tomáš Barták a David Velechovský