Mixit.cz je internetový obchod nejen pro fanoušky zdravého stravování. Vyrábí cereální směsi na přání, především müsli a snídaňové kaše. Spolu s certifikovanou agenturou INBORN začaly intenzivněji pracovat s obsahovou sítí Skliku a díky ní se jim podařilo výrazně navýšit počet objednávek.
Certifikovaná agentura INBORN a Mixit začaly využívat cílení na témata a cílení na zájmy uživatelů. Díky průběžné optimalizaci a testování kreativ, včetně sezónních (Vánoce, back-to-school, Velikonoce nebo Valentýn a další), se podařilo průběžně zvyšovat míru prokliku při v podstatě nezměněné průměrné ceně za proklik.
Jakých výsledků se podařilo dosáhnout?
- Meziroční nárůst CTR o 24,6 %
- o 422 % objednávek meziročně navíc v obsahové síti, což bylo zároveň:
- 38 % objednávek navíc z obsahových kampaní (bez retargetingu) navíc k vyhledávání (bez brandových dotazů)
- snížení PNO v obsahové síti o 31,5 %
Více výsledků a jak se jich podařilo dosáhnout, se dozvíte v níže přiložené případové studii. (PDF, 434 kB).
Za celý tým Skliku David Velechovský