Internetových obchod FAnn Retail, a.s. nabízí oblíbené parfémy i kosmetiku exkluzivních značek.
Díky nastavení kampaně na Produktové inzeráty výrazně podpořil svou inzerci ve vyhledávání a především navýšil objem tržeb. Podívejte se, na co je dobré při nastavení a optimalizaci kampaně s produktovými inzeráty nezapomenout.
Internetový obchod www.fann.cz prezentuje nabídku parfémů a značkové pleťové, tělové i dekorativní kosmetiky a dalších kosmetických doplňků. Produkty si lze rovnou objednat, ale také zarezervovat nebo zjistit jejich dostupnost pro osobní vyzvednutí na konkrétní prodejně v různých městech České republiky.
V rámci Sklik kampaní ve vyhledávání jsme rozšířili inzerci také o Produktové inzeráty. Díky tomu jsme nejen znásobili množství zobrazené inzerce na požadované dotazy potenciálních zákazníků, ale především se znásobil počet konverzí a také se výrazně zvýšila jejich celková hodnota. Produktové inzeráty s obrázky konkrétních produktů, které se zobrazí ve vyhledávání na základě dotazů uživatelů, přivádějí při kliknutí uživatele přímo na daný produkt na e-shopu inzerenta.
Na začátku stačí jen propojit Sklik účet s účtem pro Zboží.cz. Následné nastavení kampaní na produktové inzeráty je velice snadné.
Jakých výsledků se podařilo dosáhnout?
- Kampaň byla výrazně méně nákladná, než ostatní kampaně ve vyhledávání
- Získali jsme o 26 % objednávek navíc k vyhledávání (bez brandových dotazů)
- Celková hodnota objednávek tvořila u této kampaně 61 % tržeb z vyhledávání (bez brandových dotazů)
Více informací a doporučení se dozvíte v přiložené případové studii (PDF, 1,2 MB).
Za celý tým Skliku Kateřina Beer