Případová studie FAnn Retail, a.s. – Jak jsme získali e-shopu 26 % nových objednávek

21. září 2016

Internetových obchod FAnn Retail, a.s. nabízí oblíbené parfémy i kosmetiku exkluzivních značek.
Díky nastavení kampaně na Produktové inzeráty výrazně podpořil svou inzerci ve vyhledávání a především navýšil objem tržeb. Podívejte se, na co je dobré při nastavení a optimalizaci kampaně s produktovými inzeráty nezapomenout.

Internetový obchod www.fann.cz prezentuje nabídku parfémů a značkové pleťové, tělové i dekorativní kosmetiky a dalších kosmetických doplňků. Produkty si lze rovnou objednat, ale také zarezervovat nebo zjistit jejich dostupnost pro osobní vyzvednutí na konkrétní prodejně v různých městech České republiky.

V rámci Sklik kampaní ve vyhledávání jsme rozšířili inzerci také o Produktové inzeráty. Díky tomu jsme nejen znásobili množství zobrazené inzerce na požadované dotazy potenciálních zákazníků, ale především se znásobil počet konverzí a také se výrazně zvýšila jejich celková hodnota. Produktové inzeráty s obrázky konkrétních produktů, které se zobrazí ve vyhledávání na základě dotazů uživatelů, přivádějí při kliknutí uživatele přímo na daný produkt na e-shopu inzerenta.

Na začátku stačí jen propojit Sklik účet s účtem pro Zboží.cz. Následné nastavení kampaní na produktové inzeráty je velice snadné.

Jakých výsledků se podařilo dosáhnout?

  • Kampaň byla výrazně méně nákladná, než ostatní kampaně ve vyhledávání
  • Získali jsme o 26 % objednávek navíc k vyhledávání (bez brandových dotazů)
  • Celková hodnota objednávek tvořila u této kampaně 61 % tržeb z vyhledávání (bez brandových dotazů)

Více informací a doporučení se dozvíte v přiložené případové studii (PDF, 1,2 MB).

Za celý tým Skliku Kateřina Beer

Sdílet na sítích