Případová studie Magnetický svět – Produktové inzeráty mají 2,5× vyšší konverzní poměr než klasická vyhledávací síť

21. října 2016

Internetový obchod www.magnetickysvet.cz se specializuje na online prodej kvalitních stavebnic. Klient s Sklikem spolupracuje řadu let a Produktové inzeráty byly jednou z možností, jak rozšířit Sklikový účet o další efektivní typ cílení. Jejich nasazení se nakonec vyplatilo a počet objednávek v e-shopu díky Produktovým inzerátům vzrostl o 16 %.

Zobrazení PI ve vyhledávání Seznam.cz Zobrazení PI ve vyhledávání Seznam.cz

Produktové inzeráty se při vyhledávání konkrétního zboží na Seznam.cz zobrazují v pravém horním rohu, kde je vidět obrázek, název a cena produktu včetně názvu e-shopu. Potenciální zákazník má k dispozici rozhodující faktory pro uskutečnění nákupu ještě před kliknutím na inzerát. Pokud tedy člověk inzerát proklikne, je vyšší pravděpodobnost dokončení objednávky než u klasického textového inzerátu.

E-shop MagnetickySvet.cz dělá radost dětem i rodičům nejen v českých a slovenských domácnostech, ale také ve školách a školkách. Můžete si zde pořídit stále více oblíbené magnetické stavebnice, kreativní hračky pro nejmenší, ale třeba i českou retro stavebnici, kterou zná veřejnost již od roku 1979.

Díky Produktovým inzerátům se podařilo významně navýšit zisk a pokrýt nejviditelnější a nejcennější plochy Skliku ve vyhledávání Seznam.cz.

Graf poměru konverzí Graf poměru konverzí

Co přesně se nám povedlo?

  • Díky Produktovým inzerátům vzrostl počet objednávek ve vyhledávání o 16 %.
  • Celková hodnota objednávek se zvýšila o 17 %.
  • Zákazníkům jsme zkrátili cestu k cíli – cena konverze u PI je o 30 % nižší oproti vyhledávací kampani.
  • I přesto, že je kampaň s Produktovými inzeráty velmi účinná, tvoří jen 10 % celkových nákladů v Skliku.

Více informací a tipů naleznete v přiložené případové studii (PDF, 412 kB)

Za celý tým Sklik Petr Škrýba

Sdílet na sítích