Seznam Nákupy nyní pohodlně s jediným přihlášením
Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Od února letošního roku máte k dispozici v obsahové síti kombinovanou reklamu. Od května se pak zobrazuje naplno včetně všech prvků, které máte možnost v novém formátu zadat. Kombinovaná reklama díky mnoha možnostem své podoby, která je vždy přizpůsobena umístění a typu každé reklamní zóny, dosahuje výrazně lepšího výkonu oproti běžným textovým inzerátům.
Největšího zlepšení výkonu dosahuje kombinovaná reklama na mobilních zařízeních. Kombinace textové informace a vhodného doprovodného obrázku poutá pozornost uživatelů nejlépe.
V obsahové síti Skliku kombinovaná reklama v budoucnu zcela nahradí běžné textové reklamy.
Již dnes se kombinovaná reklama, pokud je v sestavě spolu s aktivní textovou reklamou (STA i ETA), při zobrazení reklamy automaticky upřednostní před textovou. Od 17. září 2018 pak nebude možné zadávat nové textové inzeráty do obsahových kampaní přes webové rozhraní.
Zadávání prostřednictvím importu a API bude nadále podporováno, stejně tak všechny již zadané textové reklamy poběží dál běžným způsobem. Konec podpory textových reklam v obsahových kampaních v importu a v API vám oznámíme s předstihem. V průběhu první poloviny roku 2019 pak ukončíme u textových inzerátů i výdej.
Za celý tým Skliku David Velechovský