Cílení v Skliku, na která byste s příchodem jara neměli zapomenout
Jaro je tu, a proto je nejvyšší čas udělat si pořádek v kampaních v Skliku. Máme pro vás tipy na relevatní jarní cílení, které vaše podnikání zaručeně probudí ze zimního spánku.
Na začátku roku jsme začali testovat rozšířenou volnou shodu. Klíčová slova ve volné shodě se začala nově vydávat i na dotazy, které Sklik vyhodnotil jako úzce související, za účelem maximalizace relevantního publika, které ve vyhledávání oslovujete. Jaké výsledky půlroční testování přineslo?
V průběhu předchozích měsíců jsme postupně zlepšovali rozšiřující slovník a navýšili podíl výdeje z 10 % na 20 % (rozšířená volná shoda se v tomto podílu aplikovala v cca třetině případů).
Protože jsme s dosahovanými výsledky použité technologie nebyli spokojení natolik, abychom podíl výdeje volné shody dle nových rozšíření rozšířili zvyšovali dále, rozhodli jsme se v minulých dnech test zcela pozastavit. V této chvíli se tedy klíčová slova ve volné shodě vydávají plně tak, jak jste byli zvyklí do začátku letošního roku (skloňování, práce s diakritikou, změna pořadí slov v dotazu, avšak vždy stejný slovní základ).
V budoucnu budeme pro výdej rozšířené volné shody využívat jinou technologii. O tom vás budeme s předstihem informovat.
Klíčová slova s modifikátorem se vydávají stejně jako dosud. Jejich případné využívání současně s volnou shodou ničemu nevadí. Z vaší strany není třeba žádných zásahů.
Děkujeme za pochopení.
Za celý tým Skliku David Velechovský a Martin Lohner