V úterý 25. září se v pražském kině Cinestar na Andělu opět konala konference Seznam.cz fórum. Tentokrát celá věnovaná programatickému nákupu reklamy. Konferencí provázel Filip Horký a prezentování se ujali jak odborníci ze Seznam.cz tak externí hosté, kteří se věnovali případovým studiím.
Na začátku konference vystoupil Dušan Šimonovič, který vysvětlil rozdíly mezi jednotlivými způsoby nákupu reklamního prostoru.
![](https://blog.seznam.cz/wp-content/uploads/2018/10/4v1a6066-592x395.jpg)
Následovalo téma Martina Jandory, Specialisty DMP, modelování atypických dat na míru.
![](https://blog.seznam.cz/wp-content/uploads/2018/10/4v1a6147-592x395.jpg)
Jak na využití dat nám přiblížil Petr Vančura Head of Iteraction z MediaComu.
![](https://blog.seznam.cz/wp-content/uploads/2018/10/4v1a6245-592x395.jpg)
„Feed based everything“ nebo příběh o tom, jak vytěžit feed v display reklamě naplno – tímto Pavol Lukáč ukončil první blok prezentací.
![](https://blog.seznam.cz/wp-content/uploads/2018/10/4v1a6315-592x395.jpg)
Po přestávce zahájil další blok Petr Daneš, který prozradil jak na video nejen programaticky.
A pak už následovala série případových studií. Kluci z agentury PHD Roman Mura a Jakub Severa nám řekli něco ke strategiím programatického nákupu awareness vs. performance a best practices u klientů ŠKODA AUTO a KFC.
![](https://blog.seznam.cz/wp-content/uploads/2018/10/4v1a6559-592x395.jpg)
Zuzana Bergrová z Go.Direct navázala se svými divokými historkami Jägermeistera. Jak spojit PPC a RTB oddělení a společně tvořit strategie jsme se naučili od Ondřeje Kutiše a Jiřího Šindeláře z Adexpresu.
Po oficiální části se naši hosté zúčastnili afterparty v Gold Classe, kde se mimo jiné slavilo také 10 let portálu Proženy.cz.
![](https://blog.seznam.cz/wp-content/uploads/2018/10/4v1a6672-592x395.jpg)
Děkujeme všem zúčastněným a těšíme se na další ročník.