Reportáž: Podzimní Seznam.cz fórum 2018

11. října 2018

V úterý 25. září se v pražském kině Cinestar na Andělu opět konala konference Seznam.cz fórum. Tentokrát celá věnovaná programatickému nákupu reklamy. Konferencí provázel Filip Horký a prezentování se ujali jak odborníci ze Seznam.cz tak externí hosté, kteří se věnovali případovým studiím.

Na začátku konference vystoupil Dušan Šimonovič, který vysvětlil rozdíly mezi jednotlivými způsoby nákupu reklamního prostoru.

Následovalo téma Martina Jandory, Specialisty DMP, modelování atypických dat na míru.

Jak na využití dat nám přiblížil Petr Vančura Head of Iteraction z MediaComu.

„Feed based everything“ nebo příběh o tom, jak vytěžit feed v display reklamě naplno – tímto Pavol Lukáč ukončil první blok prezentací.

Po přestávce zahájil další blok Petr Daneš, který prozradil jak na video nejen programaticky.

A pak už následovala série případových studií. Kluci z agentury PHD Roman Mura a Jakub Severa nám řekli něco ke strategiím programatického nákupu awareness vs. performance a best practices u klientů ŠKODA AUTO a KFC.

Zuzana Bergrová z Go.Direct navázala se svými divokými historkami Jägermeistera. Jak spojit PPC a RTB oddělení a společně tvořit strategie jsme se naučili od Ondřeje Kutiše a Jiřího Šindeláře z Adexpresu.

Po oficiální části se naši hosté zúčastnili afterparty v Gold Classe, kde se mimo jiné slavilo také 10 let portálu Proženy.cz.

Děkujeme všem zúčastněným a těšíme se na další ročník.

Sdílet na sítích