15. 11.

Nové možností cílení v RTB – segmenty B2B

Během letního období jsme v oddělení cílené reklamy zaznamenali zvýšenou poptávku trhu po B2B segmentech. Jsme rádi, že se nám podařilo zájem trhu reflektovat a rozlousknout tak další oříšek v podobě nových cílových skupin. Zlepšili jsme cílení na B2B sektor pomocí dat z Firem.cz

Cílení na skupiny podnikatelů a živnostníků je v programatickém světě poměrně náročnou disciplínou, ale o to více žádanou. Jak se nám povedlo připravit nové možnosti cílení?

Začali jsme hledat nový zdroj pro naše data, který by nám přesněji sdělil, ve kterém oboru daní živnostníci podnikají. Využili jsme bohatství, které skýtají Firmy.cz a začali data o B2B nahrávat do našeho DMP. Díky technickému nastavení dokážeme sbírat relevantní segmentaci o našich B2B uživatelích v reálném čase a exportovat je do světa RTB. Kromě přímo integrovaných dat v Adform DMP je nabízíme i formou privátních dealů.

Jaké B2B segmenty máme nově k dispozici?

Naše B2B kategorie obsahují základní druhy oblastí podnikání a reprezentují tak velice důvěryhodný zdroj cílových segmentů pro vaše kampaně.

Martin Jandora, Specialista DMP