Vylepšili jsme cílení na zájmové vertikály

4. září 2020

Těší nás, že v kampaních využíváte cílení na zájmové vertikály. Tato cílení si vedou nadmíru dobře a dlouhodobě produkují skvělé obchodní výsledky. U většiny vertikál dosahujeme mimořádně nadprůměrných CTR a vidíme i nárůst počtu klientských kampaní, kde se tento typ cílení využívá. Proto jsme se rozhodli tyto vertikály ještě zpřesnit a nabídnout více zájmových témat. 

Do zájmových vertikál se dostanou pouze ti uživatelé, kteří splňují předem definovaná kritéria, zejména četnost a dlouhodobost. Ve frekvenci počtu návštěv webů vyhodnocujeme sílu vztahu uživatele k danému zájmu a následně přihlížíme k tomu, zda se o něj zajímá dlouhodobě. Díky tomu dokážeme oslovit nejsilnější příznivce daného tématu, například z oblasti filmu, byznysu nebo rodinného života.

Hlavním krokem bylo přidání nových tematických vertikál na základě nových datových možností. Sestavili jsme tak cílení na vámi požadovaná témata, která reflektují požadavky trhu na cílení. Ode dneška můžete ve svých platformách nově nakoupit cílení na vertikály:

Děkujeme, že cílíte na naše zájmové vertikály a také za zpětnou vazbu, kterou od vás dostáváme a přejeme vám, aby nová témata dokázala oslovit nové klienty a zvýšit výkon vašich RTB kampaní.

Za tým DMP
Martin Jandora

Sdílet na sítích