Případová studie: Přesně mířený vizibilní zásah

14. prosince 2020

Po čase přinášíme další use case, tentokrát z RTB kampaně pro klienta Johann Malle, který se specializuje na výrobu kontinentálních postelí a přírodních matrací pro zdravý spánek.

V kampani pro klienta Johann Malle dlouhodobě usilujeme o nákup impresí zacílených na klientelu, která si může dovolit ruční výrobu postelí z prvotřídních materiálů. Víme totiž, že i ta prostor Seznamu navštěvuje, a cílem této kampaně bylo ji správně ohraničit a efektivně oslovovat. Zároveň jsme si za cíl stanovili dosáhnout vysoké průměrné vizibility, jelikož tuto metriku v brandových a akvizičních kampaních považujeme za zcela klíčovou a díky dostupným nástrojům jsme schopni ji spolehlivě doručovat.

S jakými výsledky a jak definované cílové skupiny v kampani oslovujeme, si můžete sami prohlédnout v přehledné infografice.

Stahněte si celou připadovku

Pokud vás tato kampaň a její výsledky inspirovaly a máte zájem o realizaci podobné ve správě Seznam RTB, případně o další informace, kontaktujte nás na rtb@firma.seznam.cz.

Za tým RTB

Jakub Skřivan

Sdílet na sítích