Konzumace videí v rámci článkového feedu na hlavní stránce se těší stále větší oblibě mezi uživateli. Právě proto přinášíme inzerentům nový formát nativního videa, se kterým lze zasáhnout až 4 miliony reálných uživatelů denně.
V druhé polovině minulého roku se začaly objevovat první obsahová videa z TelevizeSeznam.cz v rámci článkového feedu. Od té doby se objem zobrazovaných videí zásadně navýšil a staly se nedílnou součástí feedu. Z hlavní stránky se tak vytvořilo místo, kam uživatelé chodí konzumovat videoobsah. Proto nyní přicházíme s novinkou v podobě reklamního formátu nativního videa.
Nativní reklama se těší oblibě zadavatelů reklamy již několik let a je stále na vzestupu, jak popisuje Andy Sitta v rozhovoru. Formát nativního videa v sobě kombinuje výhody právě nativní reklamy a síly videa jako media typu.
Nativní video odpovídá vizuálu obsahových videí jak na desktopu, tak i na mobilu. Díky tomu není pro uživatele reklama rušivá, jelikož jsou na videa ve feedu zvyklí a očekávají je. Zároveň je to formát vysoce visibilní a nepřehlédnutelný, protože je vkládaný mezi obsah stránky.
Nativní videoreklama je díky svému umístění vhodná i pro videa obsahového marketingu, která mají klidně až několik minut. Ty se naopak tolik nehodí do standardních reklamních pozic pro přeskočitelný instreamový videospot, případně outstream. Díky využití tohoto formátu můžete svá videa aktivovat; ukázat až 4 milionům reálných uživatelů denně a tím zužitkovat investici do výroby těchto videí.
Pro kreativy doporučujeme použít v reklamě titulky, protože většina spotů je konzumovaná bez zvuku.
Nativní videoreklamu na hlavní stránce Seznamu je v současnosti možné nakoupit jenom prostřednictvím přímého nákupu.
Vaše videoreklama v Skliku teď může fungovat lépe než doposud. Spustili jsme totiž možnost vkládání automatických titulků do videa. Nová funkce titulkování je užitečná hlavně v případech, kdy se videoreklama přehrává bez zvuku. Titulky i tak dokážou odvyprávět celý příběh divákovi. Kdy se vám titulky budou hodit? Novou funkci titulkování videí oceníte hlavně v případě, …
Společnost Seznam.cz nově nabízí uživatelům možnost zobrazení svých stránek bez display, video a audioreklamy. Produkt Seznam bez reklam, který nahradí a rozšíří stávající službu Seznam Premium, je možné předplatit za měsíční poplatek 179 korun. „Na službách Seznamu pracujeme s reklamou velmi šetrně tak, aby byla pro naše uživatele co nejvíce přívětivá a nerušila jejich zážitek. …
Nově můžete v kampaních v Skliku sáhnout po novinkovém reklamním formátu. Interscroller je největší mobilní formát, který navíc reaguje na scrollování stránky v mobilu. Samotné reklamní sdělení se nachází v pozadí stránky, kde ho návštěvník scrollováním postupně odkrývá.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.