Nový formát nativního videa přichází na hlavní stránku Seznamu

Konzumace videí v rámci článkového feedu na hlavní stránce se těší stále větší oblibě mezi uživateli. Právě proto přinášíme inzerentům nový formát nativního videa, se kterým lze zasáhnout až 4 miliony reálných uživatelů denně.

V druhé polovině minulého roku se začaly objevovat první obsahová videa z TelevizeSeznam.cz v rámci článkového feedu. Od té doby se objem zobrazovaných videí zásadně navýšil a staly se nedílnou součástí feedu. Z hlavní stránky se tak vytvořilo místo, kam uživatelé chodí konzumovat videoobsah. Proto nyní přicházíme s novinkou v podobě reklamního formátu nativního videa.

Nativní video na hlavní stránce Seznamu

Nativní reklama se těší oblibě zadavatelů reklamy již několik let a je stále na vzestupu, jak popisuje Andy Sitta v rozhovoru. Formát nativního videa v sobě kombinuje výhody právě nativní reklamy a síly videa jako media typu. 

Nativní video odpovídá vizuálu obsahových videí jak na desktopu, tak i na mobilu. Díky tomu není pro uživatele reklama rušivá, jelikož jsou na videa ve feedu zvyklí a očekávají je. Zároveň je to formát vysoce visibilní a nepřehlédnutelný, protože je vkládaný mezi obsah stránky. 

Nativní video na hlavní stránce Seznamu v mobilu

Nativní videoreklama je díky svému umístění vhodná i pro videa obsahového marketingu, která mají klidně až několik minut. Ty se naopak tolik nehodí do standardních reklamních pozic pro přeskočitelný instreamový videospot, případně outstream. Díky využití tohoto formátu můžete svá videa aktivovat; ukázat až 4 milionům reálných uživatelů denně a tím zužitkovat investici do výroby těchto videí. 

Pro kreativy doporučujeme použít v reklamě titulky, protože většina spotů je konzumovaná bez zvuku.

Nativní videoreklamu na hlavní stránce Seznamu je v současnosti možné nakoupit jenom prostřednictvím přímého nákupu.

Sdílet na sítích