Případová studie: RTB jako nástroj pro storytelling

8. dubna 2021

Kampaň pro klienta Palírna U Zeleného stromu se stala ukázkou toho, jak je možné vhodně kombinovat přímý nákup a Seznam Native s RTB tak, abychom splnili klientem vytyčené cíle. V kampani pro klienta Palírna U Zeleného stromu jsme pomocí RTB, které dokáže sehrát klíčovou roli v navazující komunikaci (storytellingu) a při práci s frekvencí zásahu, oslovovali publikum dříve zasažené klasickým přímým nákupem i publikum ze Seznam Native.

Předmětem propagace byl rum Heffron. „Vytvořili jsme velmi kvalitní produkt, který je spojen s odkazem československých legionářů. Emocionální spojení našeho zákazníka s tímto silným příběhem bylo jedním z hlavních cílů kampaně. Pro úspěšné vyprávění příběhu v online prostředí jsme ve spolupráci se Seznamem zvolili kombinaci obsahové spolupráce a displayové reklamy,” popisuje produkt Lucie Libra z Palírny U Zeleného stromu.

Cíle samotné kampaně pak shrnuje její kolega Michal Kučera: „Kampaň běžela po dobu několika měsíců a jedním z jejích cílů, kromě efektivní komunikace sdělení cílovému publiku, bylo také motivovat spotřebitele na konci customer journey k nákupu limitované sběratelské edice ke stoletému výročí návratu posledních legionářů na lodi Heffron zpět do vlasti. Kolekce dvanácti lahví s vybranými legionáři byla dostupná exkluzivně na Alza.cz.”

Celou sérii navazujících sdělení se podařilo “odvyprávět” 1 333 693 unikátních uživatelů. V závěrečné fázi komunikace bylo publikum přiváděno na stránku limitované edice promovaného produktu v e-shopu Alza.cz.

Více o tom, jak byla kampaň realizována a jaké se nám v ní podařilo doručit výsledky, si můžete přečíst v případové studii.

Pro více informací nás kontaktujte na ko.rtb@firma.seznam.cz.

Za tým RTB Jakub Skřivan

Sdílet na sítích