Reklamní systém Seznam Reklama přinese velkou změnu na poli nákupu i výdeje online reklamy. Klientům i partnerům nabídne časovou administrativní úsporu a umožní jim také přímou vzájemnou dohodu. Seznam Reklama by měla být v příštím roce plně dostupná všem klientům. Už však nyní jeho prostřednictvím mohou prodávat svou reklamu weby zapojené do programu Seznam Partner.
Jak prozradil Ondřej Krišica, ředitel divize Reklamy Seznam.cz, nový reklamní systém Seznam Reklama budou moct už brzy využít publisheři zapojení v programu Seznam Partner a vybraní velcí klienti.
Co Seznam Reklama nabídne klientům
Jednou z největších chystaných novinek je plná automatizace dnešního garantovaného nákupu displej reklamy. Celý reklamní systém bude fungovat podobně jako Sklik, jehož funkce bude nový reklamní systém také obsahovat. Seznam Reklama dále postupně integruje veškerou inzerci od Seznamu, včetně Zboží.cz.
Klientům Seznam.cz to přinese významné zjednodušení administrativy, protože celý proces nákupu reklamy budou moct realizovat prostřednictvím pár kliknutí. Vyhnou se tak zdlouhavému zasílání objednávek, faktur, e-mailů a mediaplánů.
Další výhodou je, že i pro garantovaný nákup budou klienti moct využít řešení pro chystané ukončení podpory cookies třetích stran, které dnes vyvíjíme pro Sklik. Např. nové možnosti cílení, přesnější měření zásahu a konverzí nebo rozšiřování výdeje do externího prostoru.
Co Seznam Reklama nabídne vydavatelům
Již nyní Seznam Reklamu využívají vydavatelé zapojení v programu Seznam Partner. „Seznam Reklama umožňuje provozovatelům webů umístit na své stránky reklamní plochy s inzeráty reklamního systému Seznamu. Partneři naší reklamní sítě si u nás nyní mohou zadat svoji napřímo objednanou reklamu. Zároveň se na jejich webech mohou jednoduše vydávat námi napřímo prodané kampaně,” říká Krišica.
Plně dostupný pro všechny klienty a partnery by nový reklamní systém měl být v příštím roce. S předstihem vás ale budeme informovat o dalších chystaných novinkách.