V Seznamu jsme průkopníci v cílení s použitím 1st party dat

Z uživatelských cookies 3. stran, které jste zvyklí cíleně oslovovat, se dříve nebo později stane anonymní traffic. Vystrašilo vás to? Nemusí. Dlouhodobě se na tuto situaci připravujeme a máme řešení, jak cíleně oslovit uživatele s tzv. cookieless prohlížeči.

Oslovit cíleně potenciální zákazníky, kteří přistupují k obsahu na internetu přes prohlížeče, které cookies 3. stran nepodporují, již není vizí budoucnosti. V Seznamu využíváme metody, které doručují vynikající výsledky díky aktivaci našich 1st party dat. Datové segmenty jsme totiž dokázali obohatit právě o uživatele, kteří cookieless prohlížeče používají. Díky našemu cílení tak můžete zasáhnout téměř každého uživatele nezávisle na tom, jaký prohlížeč využívá.

Již dříve jsme informovali o využívání 1st party dat pomocí Adform DSP. Dnes vám můžeme představit reálné výsledky, které nám poskytla skupina Omnicom Media Group (OMG).

OMG pro svého klienta Renault využívá v kampaních cílení jak na bázi cookies třetích stran, tak 1st party cookies. Datové segmenty získali právě od nás ze Seznamu. Vyplatí se zapojit 1st party cílení do kampaní?

Výsledky případové studie mluví jasně pro využití 1st party cílení od Seznamu. Zapojením 1st party IDs došlo oproti využití pouze 3rd party dat k navýšení reache kampaně o 34 % a 16% snížení CPA (cost per acquisition) – vyplnění konfigurátoru automobilu.

Chcete do vašich kampaní zapojit 1st party data, ale nevyužíváte Adform DSP? Nevadí. I na vás jsme mysleli. Umíme vytvořit cílený privátní deal pro všechna DSPs, do kterého automaticky připojujeme náš 1st party identifikátor. Nakoupíte tedy 3rd i 1st party naráz! Pokud máte zájem pouze o 1st party uživatele, zacilte deal na prohlížeče Safari, Firefox a Edge.

Abyste se v možnostech nákupu 1st party dat neztratili, připravili jsme pro vás jednoduchou infografiku:

Hurá! Nyní již víte, jaké jsou možnosti aktivace 1st party dat. Nechybí však něco? Je to tak. Nemůžeme vás ochudit o seznam segmentů, která již v Adform Marketplace 1st party identifikátor obsahují. Naleznete ho v tabulce v příloze. Pokud nenajdete svého favorita, ani toto není důvod ke zklamání. Kontaktujte RTB tým, umíme tvořit zázraky takřka na počkání. 😊

Za tým RTB Jiří Novotný

Sdílet na sítích