Vaše videoreklama v Skliku teď může fungovat lépe než doposud. Spustili jsme totiž možnost vkládání automatických titulků do videa. Nová funkce titulkování je užitečná hlavně v případech, kdy se videoreklama přehrává bez zvuku. Titulky i tak dokážou odvyprávět celý příběh divákovi.
Kdy se vám titulky budou hodit?
Novou funkci titulkování videí oceníte hlavně v případě, že se reklama přehrává bez zvuku, typicky u outstreamových kampaních a v některých případech také v instreamových kampaních. V tu chvíli je důležité kromě silné vizuální stránky nalákat diváka i na obsah kreativy. K tomu mohou pomoct právě titulky. Pokud se divák z různých důvodu dívá na videoreklamu bez zvuku, pochopí ji díky přečtení titulků.
Jak to funguje?
Velkou výhodou automatického titulkování v Skliku je, že všechny titulky jsou vždy kontrolované člověkem. To zaručuje maximální přesnost přepisu bez chyb. Nestane se tedy, že by titulky neseděly s obsahem videa nebo by v nich byla pravopisná chyba či překlep.
Další informace o tom, jak automatické titulkování nastavit, se dozvíte v Sklik Nápovědě.
Ve výchozím stavu je generování titulků zapnuté. Volbu je možné měnit pouze tehdy, dokud se nenahraje video soubor, potom už úprava nastavení není možná. Můžete ale nahrané video smazat, změnit nastavení titulků a nahrát video nové. Generování titulků není okamžité, titulky mohou být dostupné až několik hodin po nahrání videa.
Kdy je lepší titulky nepoužívat?
Titulky se nehodí pro všechny video kreativy. Jedná se především o videa, která obsahují velké doprovodné nebo vysvětlující texty. Titulky by akorát sdělení duplikovaly. Pak jde samozřejmě o videoreklamy, které již titulky obsahují. Pozor si taky dejte na to, aby titulky nepřekrývaly důležité části videa, které by divákovi neměly uniknout.
Nově můžete v kampaních v Skliku sáhnout po novinkovém reklamním formátu. Interscroller je největší mobilní formát, který navíc reaguje na scrollování stránky v mobilu. Samotné reklamní sdělení se nachází v pozadí stránky, kde ho návštěvník scrollováním postupně odkrývá.
Každá z firem má jiný pohled na to, co je ukazatelem úspěšnosti videoreklamy. Pro někoho to může být frekvence, pro jiného zase míra zhlédnutí, nebo naopak míra přeskočení reklamy. My v Skliku jsme se zaměřili právě na míru zhlédnutí. Vzali jsme to ale za opačný konec a položili si otázku, jak poznáme, že reklama efektivně zapůsobila na …
Videoreklama je vysoce vizibilní forma reklamy, která propojuje obraz, pohyb a zvuk. Efektivně tak zachycuje divákovu pozornost, protože mu vypráví příběh a vzbuzuje v něm emoce. Je skvělá především pro podporu vašeho brandu, pro představení produktu či mimořádné akce. Všechny benefity videoreklamy, její nastavení, vyhodnocování a další tipy se dozvíte ve videu níže Spuštění videoreklamy v …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.