Co dokáže Outstream?

V této případové studii, která vznikla ve spolupráci s klientem Mountfield se dozvíte, jak klient využil videoformát Outstream v rámci Skliku pro propagaci jednoho ze svých produktů – elektrokol. Cílem této videokampaně bylo uživatelům sdělit, že Mountfield není pouze prodejcem zahradní techniky, ale že se od roku 2018 věnuje i prodeji elektrokol. Jak se to klientovi podařilo se můžete podívat sami – případová studie obsahuje konkrétní výsledky i strategie klienta.

Klient Mountfield se rozhodl propagovat sezonní zboží – elektrokola. Využil k tomu videoformát Outstream. V rámci kampaně klient využil cílení na umístění (největší weby Seznamu jako je domovská stránka Seznam.cz, Novinky.cz, Sport.cz apod.), cílení na zájmy o koupi (elektrokola) a retargeting na všechny uživatele, kteří navštívili klientovy stránky.

Výsledky videokampaně klienta Mountfield

„S narůstající popularitou videoreklamy jsme se rozhodli v letošním roce propagovat segment elektrokol formou outstreamového videa. Naším cílem bylo sdělit novým zákazníkům, že Mountfield není jen prodejce zahradního vybavení a bazénů, ale že se od roku 2018 zabývá i prodejem elektrokol.

Jako ideální se nám zdála videoreklama formou outstreamu, kdy jsme oslovili za poměrně krátký čas mnoho nových zákazníků. Celkově outstreamová reklama předčila naše očekávání, a proto jsme ji zařadili mezi nedílnou součást našich online kampaní.“ Ondřej Hykel, PPC specialista.

Další podrobnosti si můžete přečíst v samotné případové studii:

Za tým Sklik.cz Daniel Tikal

Sdílet na sítích