V této případové studii, která vznikla ve spolupráci s klientem Mountfield se dozvíte, jak klient využil videoformát Outstream v rámci Skliku pro propagaci jednoho ze svých produktů – elektrokol. Cílem této videokampaně bylo uživatelům sdělit, že Mountfield není pouze prodejcem zahradní techniky, ale že se od roku 2018 věnuje i prodeji elektrokol. Jak se to klientovi podařilo se můžete podívat sami – případová studie obsahuje konkrétní výsledky i strategie klienta.
Klient Mountfield se rozhodl propagovat sezonní zboží – elektrokola. Využil k tomu videoformát Outstream. V rámci kampaně klient využil cílení na umístění (největší weby Seznamu jako je domovská stránka Seznam.cz, Novinky.cz, Sport.cz apod.), cílení na zájmy o koupi (elektrokola) a retargeting na všechny uživatele, kteří navštívili klientovy stránky.
Výsledky videokampaně klienta Mountfield
„S narůstající popularitou videoreklamy jsme se rozhodli v letošním roce propagovat segment elektrokol formou outstreamového videa. Naším cílem bylo sdělit novým zákazníkům, že Mountfield není jen prodejce zahradního vybavení a bazénů, ale že se od roku 2018 zabývá i prodejem elektrokol.
Jako ideální se nám zdála videoreklama formou outstreamu, kdy jsme oslovili za poměrně krátký čas mnoho nových zákazníků. Celkově outstreamová reklama předčila naše očekávání, a proto jsme ji zařadili mezi nedílnou součást našich online kampaní.“ Ondřej Hykel, PPC specialista.
Další podrobnosti si můžete přečíst v samotné případové studii:
Agentura Acomware se společně s klientem Officeo.cz zaměřila na optimalizaci kampaně Seznam Nákupy v reklamním systému Sklik. Hlavním cílem bylo zefektivnit produktovou inzerci na Zboží.cz a ve vyhledávací síti Seznamu tak, aby se lépe využil rozpočet, zvýšil počet konverzí a snížila cena za konverzi a celkové PNO.
Košík.cz patří mezi značky, které v Česku zná téměř každý. Za jeho úspěchem stojí mimo jiné efektivní marketing a schopnost oslovit správné publikum ve správný čas a na správném místě. Jak online supermarket pracuje s vlastními zákaznickými daty a jakou roli v tom hraje napojení Samba.ai na Sklik, jsme probrali s Filipem Jeřábkem, který v Košík.cz vede performance tým.
Soustředíte se primárně na výkon, a proto příliš nezapojujete obsahové kampaně? Možná je to škoda. Zahradnictví Spomyšl je využívá celoročně, a v sezonách dokonce rozpočty navyšuje. Spoustu inzerentů může vyděsit, když PNO kampaní, jako je JOK (Jednoduchá obsahová kampaň), dosahuje 3–4násobku toho, co je běžné u kampaní ve vyhledávací síti. Naše případovka ale ukazuje, že skutečné výsledky mohou být mnohem lepší, než byste čekali.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.