Problém s opuštěným košíkem zná asi každý majitel e-shopu. Zákazníky často odradí právě poslední krok, kdy se mají na web zaregistrovat nebo zdlouhavě vypisovat své údaje. Přemýšleli jste, jak tuto potíž vyřešit? My ano. Je tu Přihlášení přes Seznam.
O Přihlášení přes Seznam
S Přihlášením přes Seznam stačí jeden klik a lidé se jednoduše zaregistrují a přihlásí na vaše webové stránky. Funguje jako jiná standardní přihlášení a těší se velké důvěře uživatelů. Je důležitým krokem především v nákupním procesu, kdy se uživatel musí na e-shopech registrovat nebo vyplňovat detaily pro dokončení nákupu. A jako bonus navíc je pro všechny klienty a partnery Seznamu zcela zdarma.
Proč mít na svém webu Přihlášení přes Seznam
Díky Přihlášení přes Seznam můžete správu databáze svého e-shopu řešit ještě snadněji. Navíc je důležitým klíčem pro budoucnost cílené reklamy, kdy nebude možné cílit reklamu na základě cookies. Právě díky našemu Přihlášení zůstane zachovaná možnost cílení v podobě retargetingu, nebo doměřování konverzí.
Programia a FishMax.cz o Přihlášení přes Seznam
Přihlášení přes Seznam nově využívá pro své klienty firma Programia. Ta se zabývá vytvářením sofistikovaných internetových obchodů a doručováním moderních a stabilních aplikací. Jako první bylo Přihlášení přes Seznam nasazeno na oblíbeném e-shopu pro rybáře FishMax.cz. Během podzimu pak budou následovat další e-shopy jako třeba, Marimex.cz, Astratex.cz nebo Svet-svitidel.cz
Na to, co Přihlášení přes Seznam přináší e-shopům jsme se zeptali Pavla Kramného, technického ředitele Programia.
Přihlašování už na našich e-shopech máme delší dobu, ale Seznam nám chyběl. Když jsme se dozvěděli o průzkumu, že lidé Přihlášení přes Seznam vítají, rozhodli jsme se jej taky implementovat. Vzhledem k chystaným legislativním změnám, které ztíží měření a rozpoznání uživatelů, se tato funkcionalita může hodit, protože právě Přihlášení přes Seznam umožní e-shopům znovuoslovení svých zákazníků a doměřování konverzí i po tom, co vejdou v platnost zmiňované novely zákona o elektronických komunikacích, či plánovaný konec cookies třetích stran.
3,5 milionu lidí se v České republice pravidelně přihlašuje do Emailu od Seznam.cz a díky integraci Přihlášení přes Seznam se mohou mnohem pohodlněji a rychleji přihlásit do rozhraní nejen FishMax.cz, ale i ostatních „našich“ eshopů, aniž by se museli registrovat. V tomto případě uživatelé jen kliknou, spojí si své účty, a je to.
Přihlašování uživatelů do účtu je dle mého důležité pro cílenou reklamu – pomáhá nám v našich marketingových aktivitách. A taky v personalizaci, která e-shopům pomáhá, aby svým zákazníkům mohly nabídnout ty nejlepší produkty a služby v nejlepší dobu. Je však třeba mít neustále na paměti legislativní novely, které připravila Evropská unie, a které vchází v platnost už tento a příští rok. Při jejich nedodržení hrozí nemalé sankce.
Jedním z e-shopů, které na svůj web Přihlášení přes Seznam aplikují je FishMax.cz. Jan Svoboda, jednatel, promluvil o tom, proč je přihlašování uživatel na webu důležité.
Ano, motivujeme uživatele k přihlašování. Je to z několika důvodů. Za prvé jde o věrnostní systém, kde zákazníci mohou získat slevy až ve výši dvanácti procent. Výše slevy je dána jejich obraty. Za druhé, pouze přihlášení, tedy identifikovatelní uživatelé mohou čerpat z celé řady výhod od slev za registraci až po individuální ceny nebo zobrazování historie svých nákupů, ať už nakoupili na e-shopu nebo v kamenné prodejně.
Především jednodušší nakupování. Zase budeme o krůček blíže uživatelskému komfortu, který se kontinuálně snažíme vylepšovat. V tomto procesu zlepšování nám je jasné, že kaskáda malých kroků, či zlepšení, vytváří hodnotu, která vede k vyšším konverzím. Každý člověk má dnes spoustu loginů do různých aplikací a evidentně s jejich bezpečným udržováním a nalezením v okamžiku kdy jej potřebuje, bývají problémy. I proto, je na e-shopech tak vysoké procento využívání odkazů na obnovení zapomenutého hesla.
Integrací přihlášení pod jeden login ze Seznamu se nakupujícímu všechno zjednodušuje. Nemusí si nikam psát nebo ukládat nové přihlášení. Prostě skvělé! V našich návštěvnostech i objednávkách vidíme, že jsou služby jako Seznam.cz a Zboží.cz velmi oblíbené. Z tohoto důvodu věříme, že jdeme zákazníkovi vstříc.
Proč uživatelé ocení Přihlášení přes Seznam
Lidé Seznamu jako českému partnerovi důvěřují. Podle našeho interního průzkumu by se až 80 % všech uživatelů rádo přihlásilo přes Seznam, kdyby mělo příležitost. Každý se přihlásí jednoduše na jeden klik, není potřeba ani e-mail od Seznamu. Stačí, když si zaregistrují jakýkoli svůj již existující e-mail.
Chcete i vy mít na svém webu Přihlášení přes Seznam? Kompletní návod s nastavením a implementací pro svého webmastera najdete tady.
Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.
Nákupní rádce Zboží.cz nezahálel ani v létě a přináší horké novinky. Objevte nové možnosti, jak svým potenciálním zákazníkům zobrazovat akční nabídky. Díky zlepšením jako rozšířená komunikace výhod, detekce poklesu ceny a možnost zobrazení slevových kuponů lidé snadno najdou vaše výhodné nabídky a nepromeškají žádnou slevovou akci.
Abychom vám usnadnili vyhodnocování vašich kampaní, změníme v Skliku výpočet metrik videoreklamy. Zatímco dříve pro nás bylo klíčovým ukazatelem přehrání reklamy do konce, a to bez ohledu na její délku, nově budeme zohledňovat i další interakce s reklamou.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.