Věděli jste, že Seznam nabízí v RTB 9 tematicky zaměřených kategorií privátních dealů, které jsou složeny z partnerských webů Seznamu? Jde o přibližně 300 pečlivě vybraných a dle kontextu rozdělených stránek, které můžete znát například z nekonečného feedu naší homepage. Do RTB jsou zařazeny dle přísných kritérií – jako třeba úrovně návštěvnosti a kvality reklamních ploch. Pro každou kategorii jsme vytvořili tzv. „cookieless vertikálu“, díky které máte mimo rozšíření zásahu také možnost cílit na ten nejvíce relevantní obsah.
Stále platí, že reklamní prostor na stránkách našich partnerů lze nakoupit skrze privátní deal anebo přes otevřenou aukci. Třetí možností jsou pak právě „cookieless vertikály“. Jedná se o always on dealy, tudíž je jejich platnost neomezená. Jejich výhodou oproti dvěma předchozím možnostem je výše zmíněné rozdělení dle tematického zaměření webů. Navíc zde neplatíte příplatek za cílení, pouze za inventory.
Zatímco privátní deal má fixně danou cenu, cookieless vertikála má stanovenou pouze minimální cenu za tisíc zobrazení (floor price), která je následnou vstupenkou do aukce. V aukci je pak využíván model second price. Inzerent, který danou impresi vyhraje, platí jen o něco málo více než byl druhý nejvyšší příhoz v aukci.
Vybírat můžete z těchto kategorií:
Ženy/krása/zdraví (PM-OKFB-5244) – lifestylové weby určené ženám, weby o módě, zdravém životním stylu apod.
Zábava (PM-PWRF-7502) – weby o hudbě, filmech, počítačových hrách apod
Věda a technika (PM-JWPQ-4828) – weby zaměřené na vědu a techniku
Muži (PM-RGNJ-0059) – lifestylové weby pro muže, sportovní zpravodajství, military apod.
Aktivní životní styl (PM-EVNE-3453) – weby o sportu a cestování
Zprávy/business/finance (PM-DXZK-7077) – zpravodajsky zaměřené weby, business a finance apod.
Bydlení a zahrada (PM-JIBI-5831) – weby o bydlení, zahradě, kutilství apod.
Auto-moto (PM-TSUO-5066) – weby o autech a motorismu
Lifestyle (PM-AGWX-7699) – obecné lifestylové online magazíny
Kategorie
Imprese/měsíc
Nové
Původní
Rozdíl
Aktivní životní styl
6 000 000
$ 1,04
$ 1,62
$ -0,58
Auto-moto
9 000 000
$ 1,58
$ 1,92
$ -0,34
Bydlení a zahrada
29 000 000
$ 1,32
$ 1,81
$ -0,49
Muži
22 000 000
$ 1,26
$ 0,89
$ 0,37
Věda a technika
2 000 000
$ 0,99
$ 1,62
$ -0,63
Zábava
27 000 000
$ 1,58
$ 1,17
$ 0,41
Zprávy/business/finance
74 000 000
$ 1,36
$ 1,46
$ -0,10
Ženy/krása/zdraví
14 000 000
$ 1,58
$ 1,78
$ -0,20
Lifestyle
23 000 000
$ 1,36
$ 1,40
$ -0,04
Tyto vertikály mohou využívat všichni klienti, kteří spravují své kampaně v jednom ze čtyř podporovaných DSP (Adform, DV360, The Trade Desk a Media Math). V případě, že využíváte jiné DSP (například Xandr), kontaktujte nás. Dealy lze nasadit skrze exchange PubMatic.
Jaké nové segmenty máme dostupné v DMP a kolik za ně zaplatíte? Po roce opět přinášíme aktualizovaný ceník.
Cílení dostupné v Seznam RTB prochází neustálým vývojem, což je opět potřeba zohlednit v novém ceníku, který shrnuje celkovou nabídku. Jednotlivé segmenty jsou v něm navíc přehledně rozděleny do tří cenových kategorií – Sociodemografie, Standard a Premium.
V aktualizovaném ceníku naleznete také nové kategorie jako Posluchači podcastů, Návštěvníci Firmy.cz, Uchazeči o zaměstnání a spoustu dalších. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na rtb@firma.seznam.cz
Při plánování brandových online kampaní můžeme sledovat mnoho metrik. Jednou z těch nejdůležitějších je frekvence zobrazení. Co ale znamená frekvence v online marketingu? A která je tou ideální? Na to se zaměříme v tomto článku.
V předchozím článku jsme si v pěti bodech shrnuli, na co je potřeba pamatovat u brandbuildingových kampaní. A teď si pojďme říct, proč má smysl se jim věnovat v onlinu – konkrétně u nás, v Seznam RTB. Stále platí, že tradiční média, především lineární televize, mají v procesu budování značky stěžejní a do určité míry nezastupitelnou roli. Existuje ale …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.