Pro klienta Wolt jsme zrealizovali geograficky zacílenou RTB kampaň, jejímž cílem bylo získat nové zákazníky ve zvolených městech – v Liberci, v Pardubicích a v Hradci Králové.
Wolt je online kurýrní služba, která v Česku rozváží jídlo, potraviny a další produkty v osmi městech – v Praze, Brně, Olomouci, Ostravě, Plzni, Hradci Králové, Liberci a od června 2021 také v Pardubicích.
V kampani, která promovala rychlé doručení jídla, jsme otestovali několik přístupů k identifikaci rezidentů vybraných měst. Zvolené GEO zacílení bylo kombinováno s výdejem reklamy pouze v určité hodiny. Díky tomu, že Seznam domény patří mezi nejnavštěvovanější v České republice, se nám uživatele ve vybraných časových úsecích dařilo bez obtíží oslovovat.
Graf znázorňuje souhrn impresí v jednotlivých denních hodinách a spolu s nimi ukazuje průměrná CTR (procentuální údaj nahoře).
Více o tom, jak jsme postupovali a jakých výsledků jsme dosáhli, si přečtěte v samotné případové studii.
Pro více informací nás kontaktujte na ko.rtb@firma.seznam.cz.
Za tým RTB Jakub Skřivan