Případová studie: Geograficky cílená RTB kampaň

4. listopadu 2021

Pro klienta Wolt jsme zrealizovali geograficky zacílenou RTB kampaň, jejímž cílem bylo získat nové zákazníky ve zvolených městech – v Liberci, v Pardubicích a v Hradci Králové.

Wolt je online kurýrní služba, která v Česku rozváží jídlo, potraviny a další produkty v osmi městech – v Praze, Brně, Olomouci, Ostravě, Plzni, Hradci Králové, Liberci a od června 2021 také v Pardubicích.

V kampani, která promovala rychlé doručení jídla, jsme otestovali několik přístupů k identifikaci rezidentů vybraných měst. Zvolené GEO zacílení bylo kombinováno s výdejem reklamy pouze v určité hodiny. Díky tomu, že Seznam domény patří mezi nejnavštěvovanější v České republice, se nám uživatele ve vybraných časových úsecích dařilo bez obtíží oslovovat.

Graf znázorňuje souhrn impresí v jednotlivých denních hodinách a spolu s nimi ukazuje průměrná CTR (procentuální údaj nahoře).

Více o tom, jak jsme postupovali a jakých výsledků jsme dosáhli, si přečtěte v samotné případové studii.

Pro více informací nás kontaktujte na ko.rtb@firma.seznam.cz.

Za tým RTB Jakub Skřivan

Sdílet na sítích