Potřebujete pro svou kampaň v krátkém čase vytvořit vizuálně atraktivní a zároveň po výkonnostní stránce funkční reklamní bannery? Žádný problém, zkušení kreativci z grafického oddělení Seznamu jsou vám připraveni pomoci.
Je to snadné
Přímo v hlavním menu Skliku najdete pod nástroji novou položku „Objednat výrobu bannerů“, která vás odkáže na jednoduchý objednávkový formulář. Snadno si v něm vyberete požadovaný počet bannerových rozměrů a formát, který pro svou kampaň chcete využít. Následně doplníte informace o preferovaném termínu dodání, popíšete svou představu o vzhledu bannerů a přiložíte grafické podklady (např. fotografie produktu, logo společnosti atp.).
Po úspěšném odeslání objednávky se požadavek obratem dostane do oddělení našich grafiků, kteří obsah zakázky detailně nastudují a následně udělají maximum pro vaši spokojenost.
Jaké jsou reference?
Naši grafici už stihli vytvořit stovky statických (JPG) a animovaných (GIF nebo HTML5) bannerů, rádi pomohou s přípravou kvalitních reklamních podkladů i vám. Prohlédněte si jejich práci na výše uvedených odkazech, budete tak mít lepší představu o technických možnostech zpracování a kvalitě výstupů.
Těšíme se na spolupráci
Pokud budete nyní nebo v budoucnu výrobu nových reklamních bannerů pro vaši kampaň potřebovat, vzpomeňte si na zmíněnou novinku v Skliku. Od vizuálně atraktivních a po výkonnostní stránce funkčních bannerů vás totiž dělí pouze několik kroků.
Dnes pro vás máme hned několik novinek, které potěší hlavně uživatele, kteří rádi nechávají práci na strojích. Co je nového? API Drak umí nově pracovat s produktovými skupinami Produktové skupiny jsou důležitou součástí kampaní s Produktovými inzeráty a Dynamickými bannery. Lze je také využít v kampani s dynamickým retargetingem. Nově proto umožňujeme plnou práci s …
V předchozím článku jsme vyjmenovali pět klíčových bodů pro brand building, kterými jsou: 1. dlouhodobá komunikace a kontinuita, 2. dostatečná investice, 3. široký zásah, 4. originalita, emocionální tonalita a zapamatovatelnost a 5. správné měření. Všechny z nich si nyní podrobněji rozebereme. 1. Dlouhodobá komunikace a kontinuita V grafu níže vidíme dvě křivky. Červená znázorňuje vliv výkonnostního marketingu, resp. …
Často se setkáváme s dotazy na způsob započítávání reklamních impresí a viditelnost reklamy pro uživatele. Metrika, která říká, kolik impresí uživatel viděl, se nazývá vizibilní imprese. V Seznam.cz dbáme na efektivitu reklamy, a proto rádi vneseme do problematiky více světla.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.