Nativní inzerce ve formě obsahově a vizuálně atraktivního článku je v posledních letech velmi populární. Aby také ne – spojuje totiž značku klienta se zajímavým a informativním obsahem, který čtenáře umí zaujmout. Seznam Brand Studio se jeho výrobě věnuje už čtvrtým rokem a získalo řadu prestižních mezinárodních ocenění. Jak může pomoci právě vám?
Seznam Native je propracovaný článek, který kromě textu zahrnuje i působivý vizuál a interaktivní prvky – například audio, video nebo „minihry“ pro čtenáře. Cílem je spojit značku se zajímavým nebo aktuálním tématem a díky kvalitnímu obsahu získat pozornost publika, ke kterému by jinak značka hledala cestu jen obtížně.
Seznam Brand Studio se stalo studiem roku 2021 na prestižní soutěži Native Advertising Awards a odneslo si 5 medailí včetně 2 zlatých. Projekty Seznam Native loni vygenerovaly přes 16 milionů přečtení, skoro 700 tisíc přímých prokliků na klientské weby a průměrný čas strávený na obsahu uživatelem byl 4,5 minuty. U vytvořených seriálů zase lidé strávili 103 370 hodin. Studio se rozrostlo na 24 lidí a stále nabírá nové členy z řad novinářů, kreativců a marketérů.
Spolupráci s naším Brand Studiem vyzkoušela i firma HELUZ cihlářský průmysl v.o.s., která vyrábí a na trh dodává kompletní cihelný systém pro hrubou stavbu a je největším českým výrobcem cihelného materiálu.
Náhled interaktivní hry, která byla součástí Seznam Native
Cílem kampaněbylo propojit brand klienta s unikátním obsahem, který atraktivní formou edukuje čtenáře o (ne)očekávatelných úskalích stavby domu, a navíc poskytne i jednoduchou „kuchařku“, jak tyto zapeklité situace řešit. Třídílný seriál vyvrcholil článkem Na co si dát pozor při stavbě domu?, který obsahoval různé tipy a rady odborníků a přečetlo si ho přes75 000 unikátních čtenářů.
Pomocí Seznam Brand Liftu jsme poté v anketě doměřili vliv poslední obsahové kampaně na znalost značky HELUZ. Tu se podařilo zvýšit o 50 % na celkových 63 %. U konkrétní otázky na preferovaného výrobce jsme zaznamenali dokonce 150% nárust – z 8 % na 20 %. Více se dozvíte v případové studii na konci článku.
Obsahová spolupráce pomohla nejen zvýšit znalost brandu, ale dokázala značné procento čtenářů posunout na úroveň zvažování, a dokonce preference výrobce HELUZ jako dodavatele stavebního materiálu, z čehož máme velkou radost.
Atraktivní obsah zkrátka dokáže zaujmout, i když je formou reklamy. Seznam Native je toho důkazem – určitě byste tak neměli opomenout jeho zapojení do kampaně.
Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.
Agentura Dentsu přihlásila do Seznam RTB výzvy kampaň pro klienta Albert. Výsledek potvrdil, že správné nastavení formátu může znamenat výrazný rozdíl. Interscroller zaměřený na výkon překonal očekávání, porazil benchmark i konkurenci. Náklady klesly, prokliků přibylo a strategie postavená na testování a optimalizaci se ukázala jako trefa. Co přesně fungovalo? A proč by tenhle přístup mohl pomoct i vaší značce?
Jak se spojení inovativních reklamních řešení Seznamu proměnilo v klíč k úspěchu kampaně pro Českou spořitelnu? Důmyslná strategie agentury GroupM Nexus ve spojení s Plochoskóre dealem zajistila špičkovou viditelnost při efektivním čerpání rozpočtu. Objevte, jak na kampaň, jejíž výsledky potěší každého RTB specialistu.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.