I přesto, že termín konce cookies třetích stran se stále odkládá, je potřeba se na něj co nejdříve připravit. Nyní to vypadá, že den D nastane už koncem příštího roku. My proto neusínáme na vavřínech a připravujeme se na blížící se změny už teď. Vyvíjíme nové produkty, aby se hodily pro všechny typy inzerentů a jejich řešení aktivně testujeme. Díky tomu si pak každý z vás může vybrat to, co je pro vaše cílení nejlepší.
Pokud jste přednášku nestihli, podívejte se na záznam:
Tentokrát se na Sklik expert fóru představili naši odborníci, Kuba Novotný a Honza Koutný, s tipy, jak vyzrát na konec cookies třetích stran. Kuba (Programmatic manager) si vzal na starost představení produktů z pohledu teorie a Honza (seniorní specialista Skliku) se na to podíval z praxe. Jaké jsou tedy možnosti k zasažení nových či stávajících zákazníků? A jak využít tradiční produkty alternativním způsobem?
Jako první produkt, který slouží ke snadné aktivaci vlastních zákazníků, představili cílení na Vlastní seznamy zákazníků. Právě u tohoto cílení Honza ukázal, jak s ním můžete pracovat alternativně. Druhým produktem je DRTG návštěvníků Seznamu, který se těší stále větší oblibě. Využít ho totiž může každý, kdo má XML feed a hledá nové obchodní příležitosti. A jako poslední představili kluci produkt, který cílí na uživatele s nestabilní identitou nebo na osoby, co neudělily souhlas se zpracováním osobních údajů. Tím je Jednoduchá obsahová kampaň, která nabízí tak potřebný dodatečný zásah nad necílitelným publikem, navíc za výrazně nižší ceny než známe z ostatních typů kampaní v obashovce Skliku. Každý z produktů odzkoušela firma z jiného odvětví a výsledky kampaní si jejich zástupci opravdu pochvalovali.