
Seznam Native přirozeně spojil značku Rajec a výzvu k pohybu pro amatérské sportovce. V období těsně po pandemické vlně bylo skvělé vidět, kolik lidí jsme zvedli ze židlí.
Na jaře 2021 byly restaurace, divadla i sportoviště zavřená. Pandemie způsobila, že se Češi málo hýbali, a to mělo vliv na jejich fyzické i mentální zdraví. Abychom lidi opět přivedli k pohybu, otevřeli jsme ve spolupráci se značkou Rajec největší fitko v Česku a na Slovensku – na čerstvém vzduchu a zadarmo.
Značka Rajec se chtěla kromě motivování lidí k pohybu spojit také s přirozeným pohybem v přírodě. Proto jsme uživatele nechtěli nutit do soupeření a sdílení svých sportovních výkonů. Chtěli jsme pro ně vytvořit nenásilnou kampaň, díky které si vzpomenou na to, že je pohyb snadný a příjemný.
Vytipovali jsme 4500 venkovních posiloven, parků, rybníků a tras na běhání, kolo nebo třeba in-line brusle po celém Česku a Slovensku. Vyznačili jsme je na Mapy.cz a zobrazovali jsme je uživatelům vyhledávajícím klíčové slovo „Outfitko“. To byl ústřední prvek naší kampaně.
Vyhledávání sportovišť na mapě jsme podpořili interaktivním článkem Seznam Native, ve kterém amatérští sportovci dali čtenářům svoje tipy na to, jak venku sportovat a jak u pohybu vydržet. Do článku jsme kromě Mapy.cz zakomponovali i několik videí se sportovci.
Motivaci k pohybu jsme v článku doplnili i rolí hydratace a vody na sportovní výkon i lidské zdraví. V závěru jsme popsali soutěž o sportovní hodinky Garmin a další ceny, která se v rámci kampaně odehrávala na webu klienta.
Seznam Native jsme umístili na Seznam Zprávy a další weby pod hlavičkou Seznamu. Ve spolupráci se slovenským vydavatelstvím SME.sk jsme článek umístili i na jejich zpravodajský portál. Čtenost článků jsme podpořili také příspěvky na Facebooku.
Klient ve spolupráci s agenturou dále vytvořil speciální microsite se soutěží, zajistil spolupráci s influencery, kampaň na sociálních sítích i na desítkách sportovních eventů v Česku i na Slovensku. Kampani pomohlo také 5 milionů lahví se speciálními etiketami obsahující QR kód. Ten po načtení vedl uživatele do Mapy.cz s vyznačenými nejbližšími sportovišti.
Seznam Native přirozeně spojil značku Rajec a výzvu k pohybu pro amatérské sportovce. V období těsně po pandemické vlně bylo skvělé vidět, kolik lidí jsme zvedli ze židlí.
Mám radost, že se nám opět podařilo předčít všechny ambiciózní cíle, které jsme si spolu s klientem na začátku vytyčili. Potvrdili jsme si, že síla Seznamu je v jeho oblíbených službách a smysluplném obsahu, který umíme tvořit na míru každé kampani.
Kampaň obsadila 1. příčku v celosvětové konkurenci, a to v rámci soutěže Native Advertising Awards. Zazářila v kategorii Nejlepší nativní kampaň pro aktivaci uživatelů.
Podívejte se na video, které vám celou kampaň přiblíží.
Chcete se i vy odlišit promyšleným obsahem a nápaditou kampaní? Rádi vám pomůžeme, neváhejte nás kontaktovat: brandstudio@firma.seznam.cz.
PR specialistka