Implementaci na náš e-shop jsme zvládli sami pomocí dokumentace na webu Seznamu. S autorizačním protokolem zkušenosti už máme, proto bylo vše hotové vlastně během pár dní.
Zvyšte počet objednávek jako Yves Rocher pomocí tlačítka Přihlášení přes Seznam
Během covidové pandemie výrazně vzrostl trh e-commerce a e-shopy na svých webových stránkách zažívaly raketové zvýšení návštěvnosti. Jen za loňský rok 2021 v České republice narostlo e-commerce o neuvěřitelných 14 %. Firmy na změny musely reagovat rychle, a tak podstoupily určitě kroky k vylepšení stránek pro zákazníky. Své o tom ví i kosmetická firma Yves Rocher, která vylepšením stránek zpříjemnila zákazníkům jejich nákup. Jednou z novinek bylo například i nasazení tlačítka Přihlášení přes Seznam, díky kterému zákazníci nemusí zdlouhavě vyplňovat registrační formuláře.
O klientovi
Yves Rocher je světová kosmetická firma, kterou založil roku 1959 francouzský podnikatel Yvese Rocher ve městě La Gacilly v Bretani. Filozofií firmy je vyrábět kvalitní kosmetické produkty na rostlinné bázi. Díky tomu se postupně vypracovala na oblíbenou a zároveň jednu z nejprodávanějších značek v oblasti kosmetiky, péče o tělo a obličej a také dekorativní kosmetiky.
Nasazení zvládli v YR sami
Vytvořili jsme podrobný manuál, jak nasadit tlačítko na web, podle kterého si ho Yves Rocher implementoval. Kromě návodu je také v pohotovosti i naše podpora, která je v případě potřeby tady, aby s nasazením tlačítka pomohla.
Jednodušší přihlášení pro zákazníky, více objednávek pro vás
Mnoho zákazníků YR má zaregistrovanou e-mailovou adresu u nás na Seznamu. Rozhodli se proto využít tlačítka Přihlášení přes Seznam, které usnadní jejich zákazníkům nákup a přispěje k více dokončeným objednávkám. Podle Jakuba Miklíka také věří, že jsme jako česká firma pro lidi důvěryhodní a zákazníci se tím spíš přihlásí přes tlačítko.
„Lidé navštěvují vaše stránky, protože nabízíte něco, o co mají zájem. Proč jim ztěžovat návrat k vám tím, že je žádáte, aby si zapamatovali další nové heslo? Velké množství našich zákazníků má účet u Seznamu, to byl jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli Přihlášení přes Seznam nasadit,“ zhodnotil nasazení služby Jakub Miklík, Digital & Data Director CEE z Yves Rocher.
S Přihlášením přes Seznam stačí jeden klik a lidé se jednoduše zaregistrují a přihlásí na vaše webové stránky. Funguje jako jiná standardní přihlášení a těší se velké důvěře uživatelů. Je důležitým krokem především v nákupním procesu, kdy se uživatel musí na e-shopech registrovat nebo vyplňovat detaily pro dokončení nákupu. A jako bonus navíc je pro všechny klienty a partnery Seznamu zcela zdarma.
„Pohodlné přihlášení svým Seznam účtem vnímáme jako navázání dlouhodobého vztahu s našimi zákazníky a dlouhodobého udržení si jejich přízně. Implementace tlačítka Přihlášení přes Seznam snížila míru zakládání duplicitních zákaznických účtů o 20 %. A za dobu, co tlačítko na stránkách máme, sledujeme o 15 % méně opuštěných košíků,“ pochvaluje si Jakub Miklík.
Blíží se období vánočních svátků, kdy lidé začnou znovu více nakupovat online a návštěvnost na vašich e-shopech bude narůstat. Chopte se příležitosti a nenechte zákazníky odradit zdlouhavým vyplňováním registračních formulářů, a to obzvlášť na mobilech. Nechte je dokončit nákup snadným způsobem právě pomocí implementace Přihlášení přes Seznam.
Veronika Geltner
PR specialistka