
Implementaci na náš e-shop jsme zvládli sami pomocí dokumentace na webu Seznamu. S autorizačním protokolem zkušenosti už máme, proto bylo vše hotové vlastně během pár dní.
Během covidové pandemie výrazně vzrostl trh e-commerce a e-shopy na svých webových stránkách zažívaly raketové zvýšení návštěvnosti. Jen za loňský rok 2021 v České republice narostlo e-commerce o neuvěřitelných 14 %. Firmy na změny musely reagovat rychle, a tak podstoupily určitě kroky k vylepšení stránek pro zákazníky. Své o tom ví i kosmetická firma Yves Rocher, která vylepšením stránek zpříjemnila zákazníkům jejich nákup. Jednou z novinek bylo například i nasazení tlačítka Přihlášení přes Seznam, díky kterému zákazníci nemusí zdlouhavě vyplňovat registrační formuláře.
Yves Rocher je světová kosmetická firma, kterou založil roku 1959 francouzský podnikatel Yvese Rocher ve městě La Gacilly v Bretani. Filozofií firmy je vyrábět kvalitní kosmetické produkty na rostlinné bázi. Díky tomu se postupně vypracovala na oblíbenou a zároveň jednu z nejprodávanějších značek v oblasti kosmetiky, péče o tělo a obličej a také dekorativní kosmetiky.
Vytvořili jsme podrobný manuál, jak nasadit tlačítko na web, podle kterého si ho Yves Rocher implementoval. Kromě návodu je také v pohotovosti i naše podpora, která je v případě potřeby tady, aby s nasazením tlačítka pomohla.
Implementaci na náš e-shop jsme zvládli sami pomocí dokumentace na webu Seznamu. S autorizačním protokolem zkušenosti už máme, proto bylo vše hotové vlastně během pár dní.
Mnoho zákazníků YR má zaregistrovanou e-mailovou adresu u nás na Seznamu. Rozhodli se proto využít tlačítka Přihlášení přes Seznam, které usnadní jejich zákazníkům nákup a přispěje k více dokončeným objednávkám. Podle Jakuba Miklíka také věří, že jsme jako česká firma pro lidi důvěryhodní a zákazníci se tím spíš přihlásí přes tlačítko.
„Lidé navštěvují vaše stránky, protože nabízíte něco, o co mají zájem. Proč jim ztěžovat návrat k vám tím, že je žádáte, aby si zapamatovali další nové heslo? Velké množství našich zákazníků má účet u Seznamu, to byl jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli Přihlášení přes Seznam nasadit,“ zhodnotil nasazení služby Jakub Miklík, Digital & Data Director CEE z Yves Rocher.
S Přihlášením přes Seznam stačí jeden klik a lidé se jednoduše zaregistrují a přihlásí na vaše webové stránky. Funguje jako jiná standardní přihlášení a těší se velké důvěře uživatelů. Je důležitým krokem především v nákupním procesu, kdy se uživatel musí na e-shopech registrovat nebo vyplňovat detaily pro dokončení nákupu. A jako bonus navíc je pro všechny klienty a partnery Seznamu zcela zdarma.
„Pohodlné přihlášení svým Seznam účtem vnímáme jako navázání dlouhodobého vztahu s našimi zákazníky a dlouhodobého udržení si jejich přízně. Implementace tlačítka Přihlášení přes Seznam snížila míru zakládání duplicitních zákaznických účtů o 20 %. A za dobu, co tlačítko na stránkách máme, sledujeme o 15 % méně opuštěných košíků,“ pochvaluje si Jakub Miklík.
Blíží se období vánočních svátků, kdy lidé začnou znovu více nakupovat online a návštěvnost na vašich e-shopech bude narůstat. Chopte se příležitosti a nenechte zákazníky odradit zdlouhavým vyplňováním registračních formulářů, a to obzvlášť na mobilech. Nechte je dokončit nákup snadným způsobem právě pomocí implementace Přihlášení přes Seznam.
PR specialistka