Sklik a RTB výzva: „Nejlepší Black Friday strategie” zná své vítěze

20. prosince 2022

V listopadu jsme vyhlásili další Sklik a RTB výzvu, tentokrát na téma „Nejlepší Black Friday strategie“. A máme radost, že se tahle soutěž stává čím dál oblíbenější a příhlásilo se vás tolik!

O vítězích za Sklik i RTB výzvy rozhodovala odborná porota. A ta hodnotila následující:

Za Sklik:

  • originalita a efektivita strategie
  • práce s jednotlivými typy cílení
  • práce se strukturou kampaní / sestav

A kdo z vás se zhostil výzvy naprosto bravurně? V této kategorii patří nejvíce potlesku následujícím vítězům:

  • Zuzana Lachnitová – agentura iProspect s klientem Bosch
  • Pavel Buroň – agentura bV24 s.r.o. s klientem Telly

Za RTB:

Zde se odborná porota zaměřila na tyto atributy:

  • informace o kampani – objem impresí, období, CTR, CPA, prokliky, počet kreativ, vizibilita
  • cíle kampaně
  • jak jste optimalizovali
  • výsledky kampaně

A vítezství v RTB výzvě zaslouženě patří:

1. místo: Klára ProcházkováKristýna Svobodová – agentura GroupM – klient Deichmann-obuv s.r.o.
2. místo: Julia BaevaNikola Písaříková – agentura GroupM – klient L‘oréal (značka Kiehl’s)
3. místo: Dušan Synak – agentura iProspect (Dentsu) – klient Bosch

Všem výhercům gratulujeme a smekáme čepice před jejich dovednostmi i nasazením. A vám ostatním držíme palce při další Sklik a RTB výzvě Těšíte se? My moc.

Sledujte náš blog pro více informací, brzy doplníme další podrobnosti.
A přejeme vám krásné svátky a vychytaný rok 2023.

Sdílet na sítích