V listopadu jsme vyhlásili další Sklik a RTB výzvu, tentokrát na téma „Nejlepší Black Friday strategie“. A máme radost, že se tahle soutěž stává čím dál oblíbenější a příhlásilo se vás tolik!
O vítězích za Sklik i RTB výzvy rozhodovala odborná porota. A ta hodnotila následující:
Za Sklik:
- originalita a efektivita strategie
- práce s jednotlivými typy cílení
- práce se strukturou kampaní / sestav
A kdo z vás se zhostil výzvy naprosto bravurně? V této kategorii patří nejvíce potlesku následujícím vítězům:
- Zuzana Lachnitová – agentura iProspect s klientem Bosch
- Pavel Buroň – agentura bV24 s.r.o. s klientem Telly
Za RTB:
Zde se odborná porota zaměřila na tyto atributy:
- informace o kampani – objem impresí, období, CTR, CPA, prokliky, počet kreativ, vizibilita
- cíle kampaně
- jak jste optimalizovali
- výsledky kampaně
A vítezství v RTB výzvě zaslouženě patří:
1. místo: Klára Procházková, Kristýna Svobodová – agentura GroupM – klient Deichmann-obuv s.r.o.
2. místo: Julia Baeva, Nikola Písaříková – agentura GroupM – klient L‘oréal (značka Kiehl’s)
3. místo: Dušan Synak – agentura iProspect (Dentsu) – klient Bosch
Všem výhercům gratulujeme a smekáme čepice před jejich dovednostmi i nasazením. A vám ostatním držíme palce při další Sklik a RTB výzvě Těšíte se? My moc.
Sledujte náš blog pro více informací, brzy doplníme další podrobnosti.
A přejeme vám krásné svátky a vychytaný rok 2023.